یکی یکی...




خدایا خیلی ها دلم را شکستنه اند...

دیگر طاقت ندارم...!!!

بیا یک شب به سراغشان برویم!!!!!!


من نشانت می دهم،

و تو یکی یکی..


ببخششان...!!

معرفی بهترین فیلتر شکن های دنیا

دراین پست می خواهیم چند تا فیلتر شکن برای شما معرفی کنیم این فیلتر شکن ها صد در صد کار می کند و تضمینی و کاملا رجیستر شده است و شما می توانید بدون هیچگونه شک و تردیدی استفاده کنید!  

ادامه مطلب ...

دوست...

گفتم: خدایا سوالی دارم؟؟

گفت:بپرس

پرسیدم:چرا وقتی شادم همه با من می خندند

ولی وقتی ناراحتم کسی با من نمی گرید؟؟؟؟؟؟

جواب داد:شادی را برای جمع کردن دوست آفریدم و غم را برای انتخاب بهترین دوست...

http://www.allgraphics123.com/ag/01/14130/14130.gif


ادامه مطلب ...

عرض تسلیت

دوست و همکلاسی عزیز سرکارخانم بهور مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو می کنیم.

ما را در غم خود شریک بدانید.


دانشجویان دندانپزشکی 90

نامت چه بود؟ آدم

نامت چه بود؟آدم


فرزند؟من را نه مادری نه پدری، بنویس اولین یتیم خلقت


محل تولد؟بهشت پاک

اینک محل سکونت؟زمین خاک

آن چیست بر گرده نهادی؟امانت است
ادامه مطلب ...

دلم گرم خداوندیست...

چه زیبا خالقی دارم
 دلم گرم است می دانم
 که فردا باز خورشیدی
 میان آسمان ، چون نور می آید
 


http://www.webmastergrade.com/wp-content/uploads/2011/04/Mind-Refreshing-Sunrise.jpg

ادامه مطلب ...

تاریخچه مسواک


مسواکی که ما امروز می شناسیم تا قبل از سال 1938 میلادی وجود نداشت، با این حال شواهد و اسنادی وجود دارد که نشان می دهد از زمان های بسیار قدیم، یعنی حدودا از سه هزار سال قبل از میلاد، مردم از وسایل مختلفی برای تمیز نگه داشتن دندان های شان استفاده می کردند.

ادامه مطلب ...

...



در شبی نمور، کبریتی خیس 
خواب شعله‌ی خُردی در سنگچین اجاقی خاموش می‌بیند 
در جایی دور، دشنه‌ای قدیم
ی، خسته از کابوس کبوتران 
خواب غلافی کهنه می‌بیند، 
و من در پسِ همه‌ی دیوارهای جهان 
خواب دریچه‌ای کوچک.
ادامه مطلب ...