نظرسنجی در مورد مسابقه عکس

با سلام خدمت همه دوستان عزیز.من قصد برگزاری مسابقه عکس دوران کودکی را در وبلاگ دارم تا تنوعی هم در وبلاگ به وجود بیاد.آیا موافق هستید یا مخالف ؟؟؟لطفا نظرات خود را به ما در این باره اعلام کنید. در صورت موافقت با این پیشنهاد اطلاعات بیشتری در مورد این مسابقه در پست های بعد قرار داده می شود.

 

نظرات 43 + ارسال نظر
غیر همکلاسی! 1390/11/30 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام چقد این دوتا بچه خوشگلن!!وای!
من موافقم!!!

دوست 1390/11/30 ساعت 03:15 ب.ظ

خواستم بگم آقا فرهاد خیلی ماهی!
یه کم به محیطت بیشتر توجه کن!

[ بدون نام ] 1390/11/30 ساعت 03:58 ب.ظ

منظورتون این هست که عکس بچگی یک نفر رو بذارین ما بگیم کیه؟

بله

[ بدون نام ] 1390/11/30 ساعت 05:33 ب.ظ

دوست محترم اقا فرهاد چه ربطی به این مطلب داره؟

f.ayanzadeh 1390/11/30 ساعت 05:36 ب.ظ

salam kare jalebi hast manam movafegham dar zemn mikhastam behetun khaste nabashid begam chon khali bara weblog zahmat mikeshin

با سلام.از نظرتون متشکرم.

[ بدون نام ] 1390/11/30 ساعت 05:50 ب.ظ

من موافقم.خوبه.اولش عکس خودتون رو بذارین ما حدس بزنیم کیه

[ بدون نام ] 1390/11/30 ساعت 06:49 ب.ظ

Hamin tori ham ba rah andaziye weblog ma ro az dars khoondan andakhtin .ba mosabegheye ax ke dige mishe noore ala nor!

با سلام.خیلی خوشحالم که وبلاگ این قدر محبوب شده.همکلاسی های
عزیز،منتظر نظرات شما هستیم.با آرزوی موفقیت بچه ها در کوئیز فردا.

[ بدون نام ] 1390/11/30 ساعت 06:49 ب.ظ

الان این عکس بچگیای منه.حالا من کیم؟

بهار 1390/11/30 ساعت 08:17 ب.ظ

baba tablo.az chashmat malom bodaaaaaaaaa

فاطیما 1390/11/30 ساعت 08:30 ب.ظ

منم خیلی موافقم البته همکلاسی شما نیستم ولی با شما هم رشته و هم ورودی هستم(شیراز)
مسابقه جالبی خواهد بود
اینو واسه وبلاگ خودمون پیشنهاد خواهم داد!!
آدرس وبلاگ ما همینه که نوشتم
ما رو هم لینک کنید خوشحال میشیم

فاطیما 1390/11/30 ساعت 08:32 ب.ظ http://http

آها آدرس یادم رفت!!

dental-shz90.blogfa.com

با سلام خدمت شما.بابت نظر متشکرم.من قبلا وبلاگ شما رو دیده بودم.وبلاگ خوبی دارید.خوشحال میشیم ما رو هم لینک کنید.موفق و سربلند باشید.

secret 1390/11/30 ساعت 08:35 ب.ظ

شرک هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] 1390/11/30 ساعت 08:48 ب.ظ

من مخاااااااااااااااااااااااااااالفم.غیرتتون کو؟اصلا شاید یه عده از بچه ها وقتی به دنیا اومدن که هنوز دوربین اختراع نشده بود.

بهار 1390/11/30 ساعت 08:57 ب.ظ

من به شخصه حاضرم فردا بیام جلو کلاس وایسم قول میدم تکونم نخورم البته با یه قاب چوبی.اگه تونستین حدث بذنین من کیم؟موافقین؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] 1390/11/30 ساعت 09:20 ب.ظ

اوا عکس من و داداشمو از کجا اوردین؟البته ما خونوادگی بد عکسیم.این گردنبند رو هم الیزابت اول داده بود به مامان مامان مامان مادر بزرگم .که حالا به من رسیده.

M.Asadian 1390/11/30 ساعت 09:28 ب.ظ

salam tashakor mikonam az nevisandegane weblog va hamchenin az bacheha ke esteghbal kardan .ba mosabeghe ax movafegham

بهار 1390/11/30 ساعت 10:44 ب.ظ

واقعا چرا همه میخوان از عکس من سوء استفاده کنن؟واقعا چرا؟؟؟؟گفته باشم من به شخصه راضی نیستما.

بصیری فرد 1390/11/30 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام.وقتتون به خیر.متشکرم به خاطر زحماتتون.مسابقه جالبی خواهد شد.لطف فرمودید.

بهار 1390/11/30 ساعت 11:08 ب.ظ

رنگ چشات ((((ذهنم رو درگیر کرده)))).

[ بدون نام ] 1390/11/30 ساعت 11:20 ب.ظ

موافقم فقط به شرطی که اول از آقایون ......شروع بشه
مرسسسسسسسسسسییییی

F3 1390/11/30 ساعت 11:27 ب.ظ

مسابقه ی جالبیه
مرسی

farhad.z 1390/12/01 ساعت 12:35 ق.ظ

kohb malume aval bayad az aghayun shuru beshe.manam movafeghammm

[ بدون نام ] 1390/12/01 ساعت 01:08 ق.ظ

bacheha man hes mikonam aghayune kelas ye khorde bihalano paye nistan.baba biayn ru dorrrrr

اعتمادان 1390/12/01 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام به بچه های دندون.
دو تا خواهش دارم.اولی از دوستای گلمه:لطفا با اسم خودتون نظر بذارید آخه اگه متنی که میذارید مناسب نیست اصلا چرا میذارید و چه با اسم خودتون باشه چه با اسم مستعار بالاخره در باطن نامناسبه!!!!!!!!!
دومی از نویسندگان محترم وبلاگمونه.
لطفا منشور اخلاقی برای وبلاگ تهیه کنید!!!!!
ممنون.

با سلام.ما واقعا استقبال می کنیم که دوستان با اسم خودشون نظر بذارن.در مورد منشور هم باید عرض کنم که بهترین منشور اخلاقی وجدان خود انسان ها است.با سپاس.

konstantin 1390/12/01 ساعت 09:38 ب.ظ

salam doctor zangooi,chera to enghad nazar midi?boro darseto bekhoon...afarin pesare khob rasti cheghad shoma cheghad baladin be khanoma EHTERAM bezarin...

andisheh amini 1390/12/01 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام خواستم خواهش کنم اگه بچه ها راضی باشن همه با اسم واقعی نظراشون رو بدن چون اینجوری یه عده مدام باید از خودشون رفع اتهام کنن!فکر کنم سطح نطراتم اینجوری بالاتر بره!در ضمن با طرح مسابقه عکسم شدیدا موافقم!ممنون از همه چی!

با سلام خدمت شما.ممنون از نظرتون.

[ بدون نام ] 1390/12/01 ساعت 11:03 ب.ظ

من یکی از هم کلاسی هاتون هستم.تا اونجایی که یادم میاد داخل هر وبلاگی مردم ازادانه نظر میذارن.هیچ محدودیتی نداره.تازه اگر نظر بد بود اقایون اونا رو تایید نمی کردن.تا اون جایی هم که میدونم بچه های کلاس اینقدر می فهمن که چه با اسم مستعار و چه با اسم خودشون زحمات اقایون نویسنده رو هدر نمی دن.احتمالا قصدشون شوخی بوده.من که تا حالا نظر ندادم اما از این لحظه به بعد دیگه به وبلاگتون سر نمی زنم.

M.Asadian 1390/12/01 ساعت 11:06 ب.ظ

manam ba gozashtane nazar ba esme vagheyi movafegham choon be ghole khanoome Amini dige majboor nistim az khodemoon rafe ebham konim!vali khanoome Etemadan shoma ke khodetam ba esme mostaar nazar mizari!!!

اعتمادان 1390/12/01 ساعت 11:29 ب.ظ

مریم جان چرا میگی نظر میذاری؟؟؟؟؟!!!!!!!!
من جزء اولین نفرا بودم که با اسم خودم اومدم.
حالا شما هم دیگه با اسم مستعار نیا

Sheitoonake pashimoon 1390/12/02 ساعت 12:05 ق.ظ

bache ha chand rooze ke maskhare kardane bache haye kelas tooye weblog mod shode va az maskhare kardane aghaye Alavi tavasote man shoro shod va ba maskhare kardane aghaye zangoyi tavasote baghiye bache ha edame yaft hala ham ke darid aghaye Haghighat ro maskhare mikonid.khahesh mikonam ghabl az inke jave kelas be ham berize in maskhare kardan ha ro tamoom konid.baz ham az aghaye alavi va baghiye bache ha mazerat mikham va omid varam az man delgir nashode bashin

F.Ayanzadeh 1390/12/02 ساعت 01:05 ق.ظ

bacheha lotfan sare chand ruz tatili in jur dar barabare ham jebhe nagirin vaghean chand ruz mohemtare ya chand sal akhe gharare ma6sal baham bashin pas lotfan ba lahne samimane be ham tike nandazin

اعتمادان 1390/12/02 ساعت 10:08 ق.ظ

فاطمه جان من تا حالا جلو خودمون به کسی تیکه ننداختم چه برسه تو وبلاگ!!!!!!!
هر کی ندونه شما خوب میدونی که چقدر وجود جو صمیمی و دوستانه بین بچه ها واسم مهمه و خیلی دوستون دارم.

اگر هم با تعطیلات بیش از اندازه مخالفم خدا شاهده که از روی لجبازی نیست!
چون اومدن میک آپ ها واسم خیلی مشکله و به هیچ وجه نمیتونم بیام.اگر هم با ۲۴اسفند تا ۱۹فروردین موافقت کردم فقط به خاطر گل روی ماه شماست.

Zandbaf.Gholampour.Sharaie 1390/12/02 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام دوستان
لطفا فرهنگ استفاده از وبلاگو رعایت کنید و کاری نکنید که بین بچه ها کدورت پیش بیاد و به شخصیت کسی توهین بشه.
و از نویسندگان محترم خواهش میکنیم که هر نظریو تایید نکنند.
باتشکر

A Friend 1390/12/02 ساعت 10:32 ق.ظ

dar javabe khanome konstantin say kon ehterame hamkelasito negah dario be kasi bi jahat tohin nakon.ba in karet dari shakhsiate dustato zire soal mibari.

F.Ayanzadeh 1390/12/02 ساعت 10:33 ق.ظ

azizam man manzuram be 2 taraf bud na faghat be shoma

سحر زندی 1390/12/02 ساعت 01:18 ب.ظ

با سلام خدمت همه دوستان عزیز!
نکته ای که میخوام بگم همه بهش واقف هستید اما شاید بعضی اوقات یادآوری مطالبی ضروری بشه:
اینکه محیط وبلاگ محیطی مجازیه و طرفین گفتگو باهم رو در رو نیستن و همچنین اینکه در این وبلاگ این موقعیت فراهم شده که باهر اسمی و حتی بدون ایمیل بتونیم نظر بذاریم دلیل بر این نمیشه که هر مطلبی رو راجع به هر چیزی یا هرکسی بگیم!
درسته هویت گوینده مشخص نیست اما به نظر من باز هم اسم ها مهم نیستن چون این اسم ها نیست که نشون میده آدما کی هستن بلکه رفتار عقاید و حرفاشونه که شخصیتشون رو نشون میده!
حس کردم بعنوان جزء کوچیک کلاس این نکته رو اول به خودم و بعد به دوستان عزیزم یادآوری کنم هرچند خودشون بهتر از میدونن:
ادب قیمتی ندارد اما خریدار هر چیزیست!!
با تشکر از همه دوستان عزیز که توی این وبلاگ نظر میذارن!
نظر همه محترمه!

بصیری فرد 1390/12/02 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام سحر جان.مطالبی که گذاشتی واقعا عالی بود.سپاسگزارم.با نظرتم کاملا موافقم.اما میدونم که هدف فقط شوخیه.

امیدوارم در مورد شوخی هامون آنقدر فکر کنیم تا حتی لحظه ای هم کسی از ما ناراحت نشود شوخی ای که باعث ناراحتی اطرافیانمون شود هیچ ارزشی ندارد.
بهاالدینی

CNN 1390/12/02 ساعت 10:34 ب.ظ

یه پیشنهاد
اینکه از بچه ها بخواین تاریخ تولدشونو تو وبلاگ بذارن تا روز تولد هر کسو بهش تبریک بگیم

M.Asadian 1390/12/02 ساعت 11:06 ب.ظ

man va baghiye bache ha agar ham shookhi kardim fekr mikardim tarafemoon janbeye shookhi dare.pas hala ke adame ba janbe va open mind peida nemishe behtare dige be weblogetoon sar nemizanim

تیکه 1390/12/04 ساعت 08:26 ق.ظ

salam mikhastam azatun khahesh konam az bacheha bekhain baine nazarashun ketabhaee ro ke ta hala khundan va be nazareshun jaleb umade ro benevisan ta ma ham bekhunim

سحر زندی 1390/12/04 ساعت 11:45 ق.ظ

برای دوستان عزیز سوء تفاهم نشه منظورم شخص خاصی نبود و بنده با حرفم قصد نقد کردن شخصیت کسی رو نداشتم چون اصلا در این حد نیستم. همونطور که گفتم خواستم این مطلب که حرف دل خیلی از بچه های دیگه هم بود به شکلی به اطلاع همه عزیزان برسه!

*اگر در خانه کس است یک حرف بس است*

سید محمد بهاالدینی 1390/12/04 ساعت 07:14 ب.ظ

با سلام، من هم در تایید دوباره ی مطالب خانم ها بصیری فرد و زندی از همکلاسی های خوبم تقاضا دارم تا موجبات دلخوری یگدیگر را فراهم نکنیم.

{{{(((امیدوارم در مورد شوخی هامون آنقدر فکر کنیم تا حتی لحظه ای هم کسی از ما ناراحت نشود شوخی ای که باعث ناراحتی اطرافیانمون شود هیچ ارزشی ندارد.)))}}}

شوخی کردن فی نفسه بد نیست پس بیایید با هم بخندیم ، نه این که به هم بخندیم.
من هم به عنوان اولین نفر ، اگر سهوا یا عمدا باعث ناراحتی شخص خاصی شدم و یا در رساندن منظور خودم به دیگران به خوبی عمل نکرده ام و منظور دیگری از حرف من برداشت شده است از بقیه عذر خواهی می کنم و امیدوارم هیچ کس از من دلخور نباشد.
منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم.

[ بدون نام ] 1390/12/06 ساعت 10:51 ق.ظ

agha bebakhshid manzuretun ro ba ye nafar khub nemiresunid un vaght az baghie ozr khahi mikonid?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد