افزایش تا 300درصدی هزینه دندانپزشکی

                   http://www.farheekhtegan.ir/images/stories/20121009195110.jpg

قیمت مواد دندانی و تجهیزات دندانپزشکی در این یکی دو ماه اخیر به 2 تا 3 برابر قیمتهای قبلی رسیده است. در حالی که هیچ تغییری در نرخ تعرفه های دندانپزشکی نداشته ایم.تحلیلگران اقتصادی افزایش 20 تا 25 درصدی تعرفه های دندانپزشکی در ابتدای سال جاری رابه هیچ وجه با رشد سرسام آور قیمت مواد و تجهیزات دندانپزشکی همطراز نمی دانند و معتقدند که بی ثباتی در بازار ارز کشور باعث شده تا وارد کنندگان مواد و تجهیزات دندانپزشکی، پولشان را به دلار از ارائه دهندگان خدمات بخواهند در حالی که دندانپزشکان حق الزحمه خودشان را به ریال دریافت می کنند.

جدول روند افزایش قیمت مواد دندانپزشکی در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانشجو...؟؟؟؟!!!

دانشجو در ملل مختلف....:


ژاپن: بشدت مطاله میکند و برای تفریح ربات میسازد.


مصر:درس میخواند و هر از گاهی بر علیه حسنی مبارک در و پنجره دانشگاهش را میشکند.


هند:او پس از چند سال درس خواندن عاشق دختر خوشگلی میشود و همزمان برادر دوقلویش را که سالها گم شده پیدا میکند سپس ماجراهای عاشقانه و اکشنی پیش می اید و سر انجام ان دو باهم عروسی میکنند و همه چیز به خوبی و خوشی پایان میابد.

ادامه مطلب ...

یزید ملعون چگونه مرد؟


روایت اول - سیدبن طاووس در لهوف می گوید:

یزید روزی با اصحابش به قصد شکار به صحرا رفت. به اندازه دو یا سه روز از شهر شام دور شد، ناگاه آهویی ظاهر شد یزید به اصحابش گفت: خودم به تنهایی در صید این آهو اقدام می‌کنم کسی با من نیاید. آهو او را از این وادی به وادی دیگر می‌برد. نوکرانش هر چه در پی او گشتند اثری نیافتند.
ی

ادامه مطلب ...