به مناسبت مبعث رسول عشق

http://img4up.com/up2/77476567877831461769.jpg 

 

جهان، منتظر کلمات توست...!!!

ادامه مطلب ...

زیارت قبول همکلاسی!

 

هاجر صفتان لطف خدا یافته‏اند
از مروه جان تا به صفا تاخته‏اند
در چشمه پر شکوه آب زمزم
عشقی ابدی ز بهر خود ساخته‏اند
در طوف طواف حاجیان می‏گفتند
لبیک خدا و زنگ دل می‏شستند
در پهنه بی‏کران بیت معبود
خاک ره دوست با مژه می‏رفتند
در حِجْر چه مهجور و پریشان حالند
هاجر صفتند ز سوز دل می‏نالند
در محضر اللّه‏ به لطف سبحان
با دور شدن ز خود بسی خوشحالند
  

 

 

دوست و همکلاسی عزیز سرکار خانم محمدی نژاد بازگشت عارفانه شما را از سرزمین نور و وحی تبریک می گوییم.

نسخه شفابخش برای عمر باتری لپ‌ تاپ

نسخه شفابخش برای عمر باتری لپ‌ تاپ
استفاده نادرست از لپ تاپ در برخی از موارد صدمات جبران‌ ناپذیری را برای کاربران به‌همراه دارد.
 
امروزه استفاده از لپ‌تاپ‌ها بسیار فراگیر شده است. اغلب دانشجویان، کارمندان، طراحان و به‌ویژه برنامه‌نویسان از لپ‌تاپ‌های شخصی برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنند. در این نوشته قصد داریم به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات صاحبان لپ‌تاپ که همان نحوه نگه‌داری و استفاده از باتری آن است، اشاره کنیم.
ادامه مطلب ...

چند جمله به یاد ماندنی از زنده یادحسین پناهی

اینجا در دنیای من گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند دیگر گوسفند نمی درند به نی چوپان دل می سپارند و گریه میکنند...
ادامه مطلب ...

راز جنگل در شب بارانی!!!!! (براساس داستانی واقعی؟؟)

 

 

بنده خدایی یک شب موقع برگشتن از ده پدریش تو شمال طرف جاده اردبیل، جای این که از جاده اصلی بیاد، یاد باباش افتاده که می گفت؛ جاده قدیمی با صفا تره و از وسط جنگل رد می شه!
خودش این‌طوری تعریف می‌کنه: من احمق حرف بابام رو باور کردم و پیچیدم تو خاکی، ٢٠ کیلومتر از جاده دور شده بودم که یهو ماشینم خاموش شد و هر کاری کردم روشن نمی شد.
وسط جنگل، داره شب می شه، نم بارون هم گرفت. اومدم بیرون یه کمی با موتور ور رفتم دیدم نه از موتور ماشین سر در نمیارم! راه افتادم تو دل جنگل... 

ادامه مطلب ...

روز پدر مبارک

به سلامتیه همه ی پدرا چه تو دنیا چه تو بهشت ....

ادامه مطلب ...