دست کودک‌مدام در دهانش و آب از کنار لبش سرازیر است؟

کودک‌همیشه در حال مکیدن انگشت یا لبش است و با دهانش صداهای عجیب درمی‌آورد؟ خبر خوش: او در حال درآوردن دندان است. بهتر است در مورد این مرحله کلیدی زندگی بیشتر بدانید.

ادامه مطلب ...

زندگی کابوس وار معصومه

اهواز - خبرگزاری مهر: نگاه نگران مادر و چشمهای پر از دلهره پدر حکایت از دردی کهنه دارد. صورتهای رنگ پریده و خسته این دو نفر نشان می دهد بیخوابی و چشم انتظاری، جزئی جدایی ناپذیر از زندگی فقیرانه آنهاست؛ زندگی که با دردها و گریه ها و اشکهای دختر پنج ساله آنها رنگ غم و اندوه به خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، زخمهای کهنه معصومه دختری که به واقع معصوم است، سکانسهایی نه چندان دلچسب از فیلم زندگی خانواده قاسم بریسم را رقم زده است که بی شک تنها تصور آن و نه دیدنش برای خیلی از مردم سخت و غیرقابل تحمل باشد.

دیدن دختری که هر روز رشد می کند و قد می کشد اما با زجری کشنده،


ادامه مطلب ...

روز دختر مبارک!!!!!!!!!!!!!!


 بیست و هشتم شهریور ماه روز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر است...


ادامه مطلب ...

ویتامینی برای محافظت از دندان‌ها

همراه با افزایش سن، استخوان ها تمایل به از دست دادن کلسیم دارند که این امر منجر به از بین رفتن تراکم آنها خواهد شد. این پدیده که پوکی استخوان نامیده می‌شود، علاوه بر مجموعۀ استخوان های اسکلت بدن، هم دندان ها را در برمی‌گیرد و منجر به افتادن آنها می‌شود.


ادامه مطلب ...

رابطه عدد تولد و شخصیت شما


رابطه روز تولد و شخصیت شماروان شناسان شخصیتی براین عقیده اند که شماره تولد، شما را از آن چیزی که می خواهید باشید دور نمی کند، بلکه مانند رنگی است که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است. به مثال زیر توجه کنید

فرض می کنیم که شما متولد ۸ مهر ۱۳۵۵ هستید.مهر ماه هفتم (۷) سال است پس :

۲ = ۱+۱ = ۱۱ = ۰+۷+۳+۱ = ۱۳۷۰ = ۱۳۵۵+۷+۸
شماره تولد ۲ است و اکنون می توانید آنچه راکه مربوط به این شماره است با خود مطابقت دهید .
تفسیر اعداد :


ادامه مطلب ...

الهم عجل الولیک الفرج

به مکه آمدم ای عشق تا تو را بینم/تویی که نقطه ی عطفی به اوج آیینم

  

کدام گوشه ی مشعر/کدام گنج منا/به شوق وصل تو در انتظار بنشینم

ادامه مطلب ...

بزرگ ترین اعتراف زندگی

بزرگ ترین اعتراف زندگی


شب های  تارمان را چگونه باید روشن کنیم و روزهای سردمان را با چه خورشیدی باید گرم نگاه داریم؟ این جا دیگر رد پاها هم بر خاک سرد نمی ماند، تا بار دیگر باز گردیم و ببینیم از کدام راه رفتیم و از کدام راه باید برویم.

 چه دشوار شده، زیستن در جهانی که آینه هایش موج دارد و ما را مواج نشان می دهد، سخت است. ما در آب هم نمی توانیم، چهره مان را بنگریم. این جا کسانی هستند که کارشان گل کردن آب هاست. گل کردن روشنایی ها، چشمه ها.

ادامه مطلب ...

افـق هایی از زنـدگی که به زیبـایی رویـاهاست


زندگی شما می‌تواند به زیبایی رویاهایتان باشد تا شاید به سرنوشتی که به زندگیتان پیوند خورده هرگز تردید نکنید. فقط باید باور داشته باشید که می‌توانید با انجام کارهایی ساده آرزوهایتان را محقق کنید. در زیر لیستی از کارهایی که می‌توانید برای داشتن یک زندگی شادتر انجام دهید، آورده شده است که پیشنهاد می شود سعی کنید هر روز آنها را به کار بگیرید و از لحظه لحظه ی زندگی خود لذت ببرید ...

ادامه مطلب ...