دو خبر عجیب از دنیای علم

تصاویر کودکی که دو چهره دارد!!!!!

 

تصاویر کودکی که حین تولد یک دم ۳۳ سانتی متری داشت!!!! 

 

این تصاویر از عجیب ترین تصاویری هست که خود من به شخصه دیدم. توصیه می کنم دیدن آن ها را از دست ندهید!!!

این کودک در کشور چین و با نام کانگ کانگ متولد شده است. این کودک که از سندرمی بسیار نادر رنج می برد و باعث شده است که صورت او دو تکه شود.  
 

به دنیا آمدن کودکی بسیار عجیب با دو صورت! +تصاویر ، www.irannaz.com

 
 
 

به دنیا آمدن کودکی بسیار عجیب با دو صورت! +تصاویر ، www.irannaz.com  

 
  
کودکی با یک دم
به گزارش ایران ناز چاندر اورام کودکی از اهالی بنگال غربی است که در هنگام تولد یک دم به طول 33 سانتی متر را در پشت خود داشت. او اکنون در هند مشغول کار در مزارع چای است و به دلیل برخی اعتقادات مذهبی خاص جراحی نمی کند.
  

نظرات 3 + ارسال نظر
v2 1391/01/19 ساعت 05:52 ب.ظ

اخی..
طفلی ،دلم واسه بچه سوخت...واقعا خدا رو شکر که ما سالمیم...
سالمیم و انقدر ناشکر
وبلاگتون خیلی قشنگه.اعتقاداتتون قشنگ تر.خیلی از دعای فرج تون خوشم اومد...
انشاا...همتون از بهترین دندونپزشک ها بشین...
واسه ما کنکوری ها هم دعا کنید

سلام دوست عزیز
متشکرم از اینکه وبلاگ ما رو مورد تحسین قرار دادید.
من از جانب خودم و همه دوستان برای شما اول آرزوی سلامتی میکنم دوم اینکه از خداوند بزرگ از صمیم قلبم خواهانم بهترین ها رو براتون در هر زمینه ای رقم بزنه. انشاالله سال ۹۱ از زیباترین و به یادماندنی ترین سال های زندگی شما باشه.
به یاری حق در کنکور هم سربلند خواهید شد.

[ بدون نام ] 1391/01/24 ساعت 02:32 ب.ظ

hamouni ke webloget deltangiane boro nazarato taeed kono begou ki hasti

sim sim 1391/01/24 ساعت 08:37 ب.ظ

سحر............
چقدر خشونت!!!!!!؟؟؟؟؟
بابا همون مطالب لطیف بذار! آخی نی نی چقدر گناه داشت!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد