آرامش

آرامش و آسودگی حقیقی دراینجاست

در اینجا آشتی و سکوت حقیقی برپاست

در پیشگاهت ای خداوند بزرگ

ترس ها افسوسها رنج ها و دغدغه ها

نومیدی و افسردگی ها پریشانی و آشفتگی هایم

به یکباره همانند بخارهای بامدادی

که با طلوع خورشید ناپدید می شوند

محو می گردند

من احساس آرامش می کنم    

جی پی واسونی


موفق و سربلند باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/01/29 ساعت 10:05 ق.ظ

من و خداوند هر روز صبح فراموش میکنیم او خطاهای مرا ومن لطف های او را

reza karimi 1391/01/31 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.umsu90.blogfa.com

وبلاگتونو دیدم...به نظرم وبلاگ خوبی اومد..من آدرس شما رو لینک کردم..خوشحال میشم به وبلاگ ما سر بزنین و اگه خواستین ادرس مارو لینک کنین
www.umsu90.blogfa.com دانشجویان پزشکی 90 ارومیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد