زیارت قبول همکلاسی!

 

هاجر صفتان لطف خدا یافته‏اند
از مروه جان تا به صفا تاخته‏اند
در چشمه پر شکوه آب زمزم
عشقی ابدی ز بهر خود ساخته‏اند
در طوف طواف حاجیان می‏گفتند
لبیک خدا و زنگ دل می‏شستند
در پهنه بی‏کران بیت معبود
خاک ره دوست با مژه می‏رفتند
در حِجْر چه مهجور و پریشان حالند
هاجر صفتند ز سوز دل می‏نالند
در محضر اللّه‏ به لطف سبحان
با دور شدن ز خود بسی خوشحالند
  

 

 

دوست و همکلاسی عزیز سرکار خانم محمدی نژاد بازگشت عارفانه شما را از سرزمین نور و وحی تبریک می گوییم.

نظرات 8 + ارسال نظر
همکلاسی 1391/03/24 ساعت 02:02 ب.ظ

حالا کی بریم شامه ولیمه رو بزنیم تو رگ؟؟؟؟؟

sharifi 1391/03/24 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام بر دوست عزیزم مرضیه جان.زیارت مسرت بخشت ازسرزمین مطهروحی ونزول قران تبریک میگم.برایت حجی بامعرفت پایدار و ماندگار آرزومندم.

راضیه اعتمادان 1391/03/24 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام مرضیه جون!!!!!!
قربونتون برم زیارتتون قبول باشه! الهی بازم خدا بطلبه برید به همراهی خانواده محترمتون!
انشاالله که مارو دعا کردید.
آفرین سحر کار قشنگی بود!

Milad Zamani 1391/03/24 ساعت 11:48 ب.ظ

کعبه، بوسه گاه هزاران مجنون است که در پی لیلای دیدار، رنجِ بادیه بر دوش کشیده و بار هجران را تحمّل کرده اند تا به این مَطاف و مسعی برسند.
من هم به نوبه خودم بازگشت شما را از سرزمین صفا و مروه ، سرزمین وحی ، خیر مقدم عرض می کنم .
زیارتتان قبول انشاءالله

تیکه 1391/03/25 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام به همگی!!!!!!!!!!
خانم محمدی نژاد خوشبحالتون و خوشا به سعادتتون!!!
منم تبریک میگم و زیارتتون هم قبول باشه انشالله!

A.Gholampour 1391/03/25 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام دوست عزیزم
بازگشتتون رو از سرزمین وحی خیر مقدم میگم.
زیارتتون قبول.

محمدی نژاد 1391/03/27 ساعت 06:39 ب.ظ

همه عمر برندارم سر از این خمار مستی که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی سلام سحر جان وهمکلاسیهای عزیز ممنون که به یاد من بودید و مطلب گذاشتید من هم اونجا بیادتون بودم و حسابی براتون دعا کردم امیدوارم بزودی قسمت بشه و این دعوت نامه به دست شما هم برسه

سلام همکلاسی و دوست عزیزم
من هم مجددا تبریک میگم. متشکرم هرچه بوده تنها انجام وظیفه بوده و گوشه ای از ارادت من به شما رو نشون میده.

زیارت قبول 1391/04/03 ساعت 12:15 ب.ظ

زیارتتان قبول(یه دوست داشتم رفت حج.وقتی برگشت دیدم گریه میکنه٫بهش گفتم چرا گریه میکنی٫توکه باید خوشحال باشی:گفت گریم از اینه که کارم از این به بعد سختر شده.اونجا بود که فهمیدم هرکه بیدار تر ٫پردرد تر.هم کلاسی برای شما مهمترین چیز را آرزو میکنم :بیدار باشید٫حاجی بمانید٫دعا گوی ما بچه های گنه کارهم باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد