مردباش چون علی...!


این شبها که صدای دسته سینه زنی از دور می آید و با هر ضربه دمامشان گویی قلبمان از جا کنده می شود کاش شروع کنیم با دل خودمان زیرگوشی نجوا کردن!

علی...

علی...

علی...

این اسم خیلی بزرگتر از بغض است...

این اسم خیلی بزرگتر از اشک و آه و گریستن ها تا سحرگاه است...

ولله!!

به نام با هیبتش سوگند که این همه سختی را به جان نخرید که فقط اشک چشمانت او را بشناسد...


به حسین دلبندش قسم که پیشانی قرآن شکافته نشد که تنها در شب قدر و دعا و آمرزش تو را در یاد باشد...!

نور دو چشمش فاطمه پا به پایش زخم بر دل برنگرفت که تنها این شبها زمزمه کنی به علی"  به علی" به علی"!

نام این مرد وسعت سراسر تاریخ را فراگرفته است!

مدیونی اگر

اخلاصش را ...

غیرتش را ...

همتش را ...

و عدالت بی حب و بغضش را نشناسی!

پس دل من مرد باش!!!

و زیر گوشه ای از پرچم عدالتش بایست!

جوانمرد باش همچو او که برایش از گریه جان میدهی این شبها...!

نظرات 10 + ارسال نظر
کمک 1391/05/19 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام دوست عزیز.من منطقه 2 هستم و دختر.میشه بهم بگین بچه های شما پارسال تا چند قبول شدن؟؟فقط زودتر بگین ممنون میشم. مرسی

سلام
مراجعه شود به نظرات پست نوروز در راه است و سبزه می کاریم!!!

محتاج به دعا 1391/05/19 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام بچه ها التماس دعا دارم ازتوناین شبا یادتون باشه همدیگه رو دعا کنیم

.... 1391/05/20 ساعت 04:48 ب.ظ

خوبه گفتم زودتر جواب بدین

ببخشید به دلایلی موقعیت فراهم نبود.

سلام 1391/05/21 ساعت 12:51 ق.ظ

بچه ها تو این اخرین شب قدر ما رواز دعای خیرتون فراموش نکنید.

قاشق چایخوری 1391/05/21 ساعت 10:52 ب.ظ

like

:::::::::: 1391/05/22 ساعت 02:48 ب.ظ

شما خودتون به وبلاگ خودتون سر نمیزنینمیگم اگه میشه شمایی که بومی بوشهر نیستین یه کم راجبه اونجا میگین....خیلی بهتون سخت میگذره؟کلا شهرش داغونه؟خیلی از بندر عباس داهاتی تره یا مدرنه؟؟؟/ مردمش چه طورن..........

از این نظر که من متولد و بومی بوشهر هستم(با افتخار!!) درست نیست که من بخوام جواب بدم.

سورنا 1391/05/24 ساعت 12:20 ق.ظ

با سلام میخواستم خدمت دوست قبلی بگم بوشهر درسته شهر کوچیکیه ولی به خاطر دریایی که داره من ازش نسبتا راضیم و تو زمستون واقعا عالیه فقط مشکلی که داره یکی پارک بزرگی نداره و بعد از عید هواش گاهی با گرد و خاک پراکنده و گرمای دلنواز است حیف که تو فصل خرما پزون اونجا نیستم تا ببینم شرجی یعنی چه در ضمن مردمش برازجونین یا شیرازی و گاهی بوشهری

ننه نقلی 1391/05/24 ساعت 12:25 ق.ظ

وا!مگه میخوای تو سالن مد درس بخونی که نگرانی دهاتی یا مدرن بودنشی؟من بوشهری نیستم اما خداییش اونایی که اصالتا بوشهرین ادمای خون گرمین!شهریتشم در حد متوسطه.

ب.ن 1391/05/24 ساعت 01:59 ب.ظ

شهرش داغون نیست.اگه بخوای به شهریت بسنجی هیچ جای ایران شهریت نداره.بندرعباس هم شهرداغونی نیست که دارید بااونجا میسنجیدش. لطفابه شهرهیچ کس توهین نکنید.شمااگه ازمدرن نبودن اینجاراضی نیستید تلاش کنید رتبتون اونقدرخوب شه که برید شهری که فک میکنید مدرن.

زنده باد!

لام 1391/05/25 ساعت 06:10 ب.ظ

اقای سورنا درست صحبت کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد