من هرگز از مرگ نمی هراسیده ام. عشق به آزادی سختی جان را بر من هموار می سازد. عشق به آزادی مرا در همره عمر خود گداخته است. آزادی مبعود من است. به خاطر آزادی هر خطری بی خطر است. هر دردی بی درد است. هر زندانی رهایی است. هر جهادی آسودگی است. هر مرگی حیات است!!!


باید دیگر شد تا به یکدیگر شدن رسید. یکدیگر شد تا به همدیگر شدن رسید و همدیگر شد تا به یکدیگر شدن رسید. یکدیگر شد تا به همدیگر شدن رسید و همدیگر شد تا معنی راستین و طعم راستین و رنگ و بوی و گرمی و نور راستین عشق را که ودیعه گرانبهای خداست در گنجینه نهاد آدمی یافت!!!



زندگی یعنی: 

نان ... آزادی ... فرهنگ ... ایمان ... دوست داشتن


خدایا 

به من زیستنی عطا کن 

که در لحظه مرگ 

بر بی ثمری لحظه ای که 

برای زیستن تلف کردم 

سوگوار نباشم!


اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای را بالا ببری!!!


آن ها فقط از فهمیدن تو می ترسند. از تن تو هر چقدر هم که قوی باشد ترسی ندارند. از گاو که گنده تر نمی شوی... می دوشنت! از خر که قوی تر نمی شوی... سوارت می شوند! اما آن ها فقط ازفهمیدن تو می ترسن.


اگر بخواهی به چیزی برسی... باور محال بودنش را تغییر بده. اگر نه تو محکومی که شاهد مرگ آرزوهایت باشی.


خدایا من با آن همه کوچکی ام چیزی دارم که تو با آن بزرگیت آن را نداری و آن خدایی به بزرگی توست.


دیدن لبخند آنهایی که رنج می کشند از دیدن اشکهایشان دردناکتر است.

روزگاریست که شیطان فریاد می زند: آدم پیدا کنید! سجده خواهم کرد.


من در کشوری زندگی می کنم که زبانش پارسی است اما به آن فارسی می گویند چون عربی "پ" ندارد - دکتر علی شریعتی


مشکلات انسانهای بزرگ را متعالی می سازد و انسانهای کوچک را متلاشی.



نظرات 2 + ارسال نظر
ننه نقلی 1391/05/24 ساعت 12:21 ق.ظ

واییییییییییییییی!خیلی قشنگ بود!

سراب 1391/05/26 ساعت 01:31 ق.ظ

عمربسیارببایدپدرپیرفلک را تادگرمادرگیتی چوتوفرزند بزایددکترشریعتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد