کنکور !!!

تا حالا به شیوه ی دخترا و پسر ها تو کنکور دقت کردید؟

دخترا هر ۱۰۰۰ نفر ۱ نفر بیکاره

 

 

پسر ها هر۱۰۰۰ نفر ۱ نفر سرش تو برگست!

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
sorena 1391/06/12 ساعت 05:50 ب.ظ

yadesh bekheir ajab haly dad sare jalaseie konkor hame omade bodan baraye tajrobe ke sale bad ba tamame ghodrat vared daneshgah beshan ke az in nazar ba payeie ghavitary varede onja bashan

farhad.z 1391/06/13 ساعت 02:10 ق.ظ

nnaaa naaaaa aslannn nochhh!!!kezbe mahze.ma k kolan saremun ru brge bud har 2 saleshh.mohamad agha kheyli mokhlesimaaa

آقا فرهاد شما کارت درسته ، بر منکرشم لعنت . ما چاکریم ، ارادت دارم از نوع خاصش .

نیمرو به جای خورشت ب!!!!! 1391/06/13 ساعت 02:33 ق.ظ

بیهوده میگردم به دنبالت،



وقتی نیستی ، بیهوده نشسته ام چشم به راهت



شاید وقت این است که حسرت گذشته های شیرین با تو بودن را بخورم



تنها بمانم و کوله باری از غم را بر دوش بکشم



دیروز گذشت و پیش خود گفتم فردا در راه است ،



فردا آمد و دیدم هنوز دلم چشم به راه است ،



مدتی گذشت و هنوز هم در حسرت دیروزم ،



چه فایده دارد وقتی روز به روز از غم عشقت میسوزم؟



پیش خود میگویم شاید فردا بیایی ،شاید هنوز هم مرا بخواهی !



تقصیر دلم بود نه چشمانم ،



این قصه که تمام شد، باز هم اگر بخواهی میمانم



نشستم به انتظار غروب تا یک دل سیر گریه کنم ،



شاید کمی آرام شوم ، غروب آمد و بغض سد راه اشکهایم ،



شب شد و هنوز نشکسته شیشه غمهایم،



این حال و روز من است ،



نیستی که ببینی این روزهای بی تو بودن است



تمام هستی ام تویی ،
از لحظه ای که نیستی ، انگار که من نیز نیستم ، انگار مدتی را با عشق زندگی کردم و



بعد از تو ،مال این دنیا نیستم

ملوان زبل 1391/06/13 ساعت 10:37 ق.ظ

وای خدای من چقد اون موقع خوب بود من یکی از بهترین دوران زندگیم دوران کنکورم بود انقدخوب بود که حتی حاضرم دوباره برگردم به اون موقع

نفس 1391/06/13 ساعت 11:35 ب.ظ

ای کاش تنها یه بار جوابمو میداد.ای کاش تنها یه بار بهم میگفت چرا جوابمو نمی ده.می دونم که می دونه هر بار که جوابمو نمی ده طوری اشک میریزم که پوست روی صورتم نمیمونه.ای کاش می دونست هر ثانیه واسم یک سال میگذره.ای کاش وقتی گفتم میرم می گفت نرو.ای کاش مسافرت نمی رفت.چرا انقدر عوض شد؟چرا؟دلم خونهیعنی اون منو میخواد؟

مترسک 1391/06/14 ساعت 02:36 ق.ظ

کابوی من کجایی ؟

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم

ولی دل به پاییز نسپرده ایم

چو گلدان خالی لب پنجره

پر از خاطرات ترک خورده ایم

اگر داغ دل بود ما دیده ایم

اگر خون دل بود ما خورده ایم

اگر دل دلیل است آورده ایم

اگر داغ شرط است ما برده ایم

اگر دشنه ی دشمنان گردنیم!

اگر خنجر دوستان گرده ایم!

دلی سربلند و سری سر به زیر

ازاین دست عمری به سر برده ایم

بوی مهربانی 1391/06/14 ساعت 02:55 ق.ظ

ناودانها شرشر باران بی صبری است

آسمان بی حوصله حجم هوا ابری است

کفشهایی منتظر در چارچوب در

کوله باری مختصر لبریز بی صبری است

پشت شیشه می تپد پیشانی یک مرد

در تب دردی که مثل زندگی جبری است

وسرانگشتی به روی شیشه های مات

بار دیگر می نویسد:(خانه ام ابری است)

مامانی !!! 1391/06/14 ساعت 08:12 ق.ظ

اشک هایت را نریز
زخم های دلم میسوزد

رخ ماه تو نیز اندوه میگیرد
گلبرگ رخت نیز میسوزد

مادر از کودک خویش آگاه هست ، مادر به همه چیز و همه کس فکر می کند ، اندوه بزرگی در دل دارد . بچه خوبم آرام باش ، من بوی تو را میشنوم ، من کوی تو را میجویم . ولی همه چیز سر جای خود نیست تو نیز گاهی سنگ میزنی بر پیشانیم . گفتی قایم می شوم پیدایم کن غافل از اینکه مادر از همان اول میدیدت ، جایت خوب بود امن بود ، آخر مادر گرگ ها را نیز دیده بود . و تو فکر میکردی که بازی است .گرگها مادر را دریدند و رفتند و تو به این فکر میکردی که دیگر موقع سک سک کردن است .

شاید یک سال پایینی 1391/06/16 ساعت 03:16 ب.ظ

راستش را بخواهید من امسال که برای اولین بار کنکور دادم واقعا غافلگیر شدم در کلاسی که بودیم از 30نفرکه اکثرا بین 30-40 ساله فقط خودم و دوستم سرمون روی برگه بود !!!!!!!!!!!!!!!امیدوارم که در رشته ی دندانپزشکی بوشهر قبول بشم ودوستان خوبی برای هم باشیم و از تجربیات شما بزرگواران استفاده کنم.وبلاگتون هم عالیه!

با سپاس از شما دوست گرامی ، امیدوارم در کنکور نتیجه دلخواه خودتون را به دست آورید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد