روز دختر مبارک!!!!!!!!!!!!!!


 بیست و هشتم شهریور ماه روز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر است...


این بار حق به دامن موسی عطا نمود

آن کوثری که بال ملک گاهواره داشت

این سیب سرخ سیب بهشت پیمبر است

این دختر یگانه موسی بن جعفر است ...







دخترا سیب گلابن

مثل برفن مثل آبن

برف جاده گل و خاکه

آب چشمه اما پاکه

دخترا شاخ نباتن

چشمه ی آب حیاتن



ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) بانوی عصمت و پاکدامنی

و روز دختر بر تمامی دختران خصوصا دوستان عزیزم مبارک!



نظرات 8 + ارسال نظر
MojtabaMax 1391/06/27 ساعت 10:28 ب.ظ http://max-Articels.mihanblog.com

سلام دوست عزیز

ما در عصر آخرالزمان هستیم،ظهور نزدیکه،نه خیلی نزدیک،اما نزدیکه...

من مقاله نویس هستم و در زمینه ی آخرالزمان،مهدویت و نشانه های ظهور مقاله مینویسم.

خوشحال میشم به وبلاگم بیایید و مقالاتم رو بخونید،البته مطالب قدیمی وبم برای خودم نیست،اما چند مقاله آخر رو خودم نوشتم.

با تشکر
یا علی

. 1391/06/27 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام.روزدختربرهمه دخترامبارک.

سلام
متشکرم

دکتر برانکو 1391/06/28 ساعت 10:39 ق.ظ

سلااااااااااااااااام
به به ب ب به به !!!!!!!!!!!!
چه عیدیه امروز!!!
روز دخترا مبارک
یا نه اصلا دخترا روزتون مبارک
تولد حضرت معصومه مبارک!!!!!!!!!!!! آفرین پست قشنگیه!!! دختراااا سیب گلابن؟ مث برفن مث آبن؟؟!!!

سلام
متشکرم
دقیقا دخترا سیب گلابن ، مث برفن ، مث آبن!!!

// 1391/06/28 ساعت 10:51 ق.ظ

این روز عزیز به همه دخترخانمهای گل وگلاب تبریک میگم

متشکر!
منم این عید رو به همه تبریک میگم!

یک پسر 1391/06/28 ساعت 11:13 ق.ظ

با سلام
این روز رو به همه دختران مخصوصا هم کلاسی های عزیز تبریک میگم.
روز دختر مبارک

سلام
متشکرم
منم ولادت حضرت معصومه (س) رو به شما تبریک میگم.

همون پسر قبلی 1391/06/28 ساعت 11:30 ق.ظ

راستی یادم رفت بگم دخترای کلاسمون خیای گلن.
دستتون درد نکنه خانم زندی

بله
خواهش میکنم.

M 1391/06/28 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.joojooyebala.blogsky.com

روز عزیز دل باباها,ناموس داداشا ,هووی ماماناو جیگر بچه محلا مبارک

/// 1391/06/31 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام بچه ها .اگه کسی خوابگاهی هست لطفا به من بگه خوابگاه پردیس، سینا ،سروش کجاست؟ ما سال اولی ها قراره شنبه خوابگاه بگیریم یعنی شنبه نریم کلاس؟ اگه کسی می تونه همین امروز ج بده مرسی

سلام من خوابگاهی نیستم اما خب مگه قرار نیست شنبه اعلام کنن چه خوابگاهی باید برید؟!
درهر صورت پردیس: ریشهر، فک کنم پشت سایت پردیس
سروش: تقاطع عاشوری-یادگار امام
سینا: اوایل خیابان حافظ
.............................
چی بگم؟؟!!
یعنی شنبه هم کلاس براتون گذاشتن هم اعلام کردن کارای خوابگاهتون رو پیگیری کنید؟!
طبیعتا پیگیری کار خوابگاهتون ارجحیت داره! (بازم هر طور خودتون صلاح می دونید)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد