دانشجو...؟؟؟؟!!!

دانشجو در ملل مختلف....:


ژاپن: بشدت مطاله میکند و برای تفریح ربات میسازد.


مصر:درس میخواند و هر از گاهی بر علیه حسنی مبارک در و پنجره دانشگاهش را میشکند.


هند:او پس از چند سال درس خواندن عاشق دختر خوشگلی میشود و همزمان برادر دوقلویش را که سالها گم شده پیدا میکند سپس ماجراهای عاشقانه و اکشنی پیش می اید و سر انجام ان دو باهم عروسی میکنند و همه چیز به خوبی و خوشی پایان میابد.


عراق:مدام به تیرها و خمپاره های تروریست ها جاخالی می دهد و در صورت زنده ماندن درس می خواند.


چین:درس میخواند و در اوقات فراغت مشابه یک مارک معروف خارجی را میسازد و به یک دهم قیمت جنس اصلی میفروشد.


گینه بی سائو:او منتظر است تا اولین دانشگاه کشورش افتتاح شود تا به همراه بر و بچ هم قبیله ای درس بخواند.


کوبا:او چه بخواهد یا نخواهد یک کمونیست است و باید باسواد باشد و همینطورباید برای طول عمر فیدل کاسترو و جزجگر گرفتن جمیع روسای جمهوری امریکا دعا کند.


اوگاندا:درس می خواند ودر اوقات بیکاری چند نفر از قبیله توتسی را می کشد.


انگلیس:نسل دانشجوی انگلیسی در حال انقراض است ولی بازماندگان این موجودات هنوز هم درس می خواند.


ایران:عاشق تخم مرغ است!سر کلاس عمومی چرت میزند و سر کلاس اختصاصی جزوه مینویسد.

سیاسی نیست اما سیاسی ها را دوست دارد.

معمولا" لیگ تمام کشور های بالا را دنبال میکند.

عاشق گفتن«خسته نباشید» نیم ساعت مانده به آخر کلاس است.

هر روز دو پرس از غذای سلف دانشگاه را می خورد وهر روز به غذای دانشگاه بد و بیراه می گوید.

جزء قشر فرهیخته جامعه محسوب میشود اما هنوز دلیل این موضوع روشن نشده که چرا صاحبخانه ها جان به عزراییل میدهند ولی خانه به دانشجوی پسر نمیدهند.

او چت میکند و میداند که هر خیابان چند متر است .

در یک کلام بسیار عشق و حال میکند.

نسل درسخوان دانشجوی ایرانی در حال انقراض می باشد.


نظرات 5 + ارسال نظر
؟ 1391/09/18 ساعت 12:58 ب.ظ

البته فکر کنم یادتون رفته بنویسید که در ایران نسل پسران دانشجو به تدریج در حال انقراض است بنابر این دیگه زیاد مشکل کمبود خوابگاه ندارند
همچنین دیگه نیازی به تفکیک جنسیتی نیست چون با این روند دانشگاه هاخود به خوددر حال تک جنسیتی شدن هستند

سپاس که نکات قابل توجهی رو عرضه کردید!

پارسی 1391/09/21 ساعت 02:17 ق.ظ

سلام .. یه سوال بی ربط !! میگم آخرین رتبه قبولی دندونپزشکی سال 90 یا 91 بوشهر چند بوده؟؟ اطلاعی دارید؟؟ ممنون میشم

سلام
ممنون میشم منطقه مد نظرتون رو اعلام کنید

پارسی 1391/09/21 ساعت 01:39 ب.ظ

سپاس از توجه شما .. بنده ساکن بوشهر هستم و منطقه دو .امسال کنکور دارم. شنیدم که برای بومی بوشهر سهمیه ای قائل میشن هر سال ، اما میخوام بدونم از منطقه دو در مجموع تا چه رتبه ای پذیرش شده . البته این موضوع تاثیری بر روند تلاش من نخواهد داشت چون به هر حال من باید همه ی تلاشم رو بکنم ولی برام سوال شده چون هرکی یه چیزی میگه ، میخوام بدونم واقعیت چیه . سپاس

خواهش می کنم
عذرخواهی می کنم بابت تاخیری که ایجاد شد
از قبولی های سال 91 از رتبه چندتا از خانم ها که اطلاع دارم گویا تا 3300 هم قبولی داشتند البته با سهمیه بومی گزینی.
که این رتبه قاعدتا برای آقایون خیلی بالاتر هم می تونه باشه. تا حدود 4500 شاید هم کمی بالاتر
نگران نباشید

شایان بهرامی 1391/09/21 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام خواهش میکنم حتما همین جا جواب بدید لطفا منتظرم اگه میشه بگید من که امسال کنکور دارم و الان پیش هستم وبوشهر هم زندگی میکنم حداکثر رتبه ای که میتونم دندان پزشکی بیارم چنده حالا برفرض هم واسه بوشهر؟ تروخدا بگید منظرم ...

سلام
جسارتا رجوع کنید به پاسخ نظر قبل

پارسی 1391/09/23 ساعت 11:09 ب.ظ

بسیار سپاسگذارم مهربان یار گرامی، با آروزی بهروزی و پیروزی برای شما

متشکرم
زنده باشید
به امید موفقیت شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد