افلا تتذکرون؟!


ومیگویند
مارابه ایام قبل از امتحان برگردانید تادرس بخوانیم
آیابه آنها
باندازه کافی فرجه داده نشده بود؟
أفلا تتذکرون؟!..

نظرات 43 + ارسال نظر
... 1391/10/28 ساعت 11:25 ب.ظ

لو کنا نخیرو او یگوشون ماکنا فی اصحاب المشروطون:اگر ما خر میزدیم وسر کلاس گوش میکردیم از مشروط شدگان نبودیم

بارون 1391/10/28 ساعت 11:37 ب.ظ

وا ازشما بعیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

صدفِ تنها 1391/10/29 ساعت 11:32 ق.ظ

وا ازشما بعیده!

به جای اینکه .........
این ور ان ور دنیا قرآن آتیش می زنن اون موقع ما .......

پست هایمان را، کامنت هایمان را تیغی سازیم در دفاع از قرآن عزیز.
بنویسیم. آنقدر بنویسیم تا از پای درآوریم منکران کلام الله را. بنویسیم که خدا قسم یاد کرد بر قلم. مسلمان از ازل تا ابد با قلمش زنده است . اصلا خدا خواسته ما بنویسیم که معجزه پیامبرمان را کتاب قرار داد. محمد(ص) با همین کتاب، مرده زنده می کند و از نیل می گذرد و اسماعیل ذبح می کند و کشتی می سازد.
بنویسیم که قرآن در دل ماست و نمی فهمند کافرون. آنچه شما پاره کردید هرچند سوزاند دلهایمان را اما بیش از آن به آتش کشید خانمان تان را!
آنقدر می نویسیم تا زیر برگه هایمان دفن شوید ایها المشرکون!




من تو را حفظ می کنم ، یا تو مرا ؟!
نه آنها که جسارت کردند تو را می شناسند و نه من که مدعی حمایت و تبعیت از تو هستم .
تو سالها جاودان ماندی و می مانی تا روز حساب ...
آنها در خیال خام خود جسارت می کنند و ما در غفلت خود دوری ،
ای کاش قبل از دیر شدن بیدار شویم ،
صبح نزدیک است ...



مخم سوت می کشد وقتی از بیست و سی تصاویر اهانت به کلام الله را می بینم. حالتی شدید تر این را هنگام دیدن تصاویر انهدام حرم امامین عسگریین داشتم(با این تفاوت که آن موقع خانه خالی بود و راحت میتوانستی اشک بریزی و...)



محشر کبری را دارم میبینم که جوانی خوش سیما با صورتی محزون پر خاک و پر زخم ،نفر به نفر جلویمان را می گیرد!صدا میزنم آقا بخدا من اصلا تو را نمی شناسم چطور می گویی که در دنیا حقت را ادا نکرده ام؟!
با طمانینه جواب می دهد: حق داری نشناسی غافل! من قرآن هستم! چه کم مرا احترام کردی؟!چه کم از من تلاوت کردی؟ و چه اندک و شاید هیچ به آیاتم عمل نکردی!!!!
و فریاد بر آمد که: «خذوه و غلوه ثم الجحیم صلوه »بگیرید و زنجیرش کنید و به سوی دوزخش روان سازید.




قرآن ناطق بر دل لشکر اشقیا می زد و بانگ بر می داشت:« لا حول و لا قوت الا بالله» تا اهل خیمه آرام باشند و با شنیدن آن صدای آسمانی دل قوی دارند.
قرآن فریاد می زد و بر دل لشکر می زد و تار و مار می کرد...صد حیف مردی که در میان امت جدش بود و عمامه ی جدش را به سر داشت از تشنگی چشمانش سیاهی می رفت.گویا همه جا را دود گرفته بود....
قرآن می جنگید،قرآن ناطق داشت با امت جدش می جنگید!!! قرآن را سنگ زدند....نیزه زدند... شمشیر زدند.

قرآن را عریان کردند ...تکه تکه کردند... زیر پا گذاشتند... (بقیه اش را باید سانسور کنم،آقایان آزادی خواه عذر می خواهم ولی حتی اگر در فرانسه هم بودم جرات نداشتم قلمم را بگردانم و باقی ماجرایی را که درون گودال اتفاق افتاد رابنویسم)فقط همین را دیدم که چند لحظه ی بعد قرآن را بالای نی بسوی شام بردند!


وه چه نوایی دارد قرآن روی نی:
(أَمْ حَسِبْتَ أَنَّ أَصْحَابَ الکَهْفِ وَالرَّقِیمِ کَانُوا مِنْ آیَاتِنَا عَجَباً)(سورة الکهف: الآیة 9)




خودش فرمود این دو ثقلین هستند پس چه عجب اگر در عزای هتک حرمتهای ظاهری و باطنی بقرآنصامت باز بر داغی که قرآن ناطق در کربلا کشید اشک بریزیم؟

جوشید خونم از دل و شد دیده باز، تر
نشنید کس مصیبت از این جانگدازتر
صبحی دمید از شب عاصی سیاه تر
وز پی شبی ز روز قیامت درازتر
بر نیزه ها تلاوت خورشید، دیدنی ست
قرآن کسی شنیده از این دلنوازتر؟
قرآن منم چه غم که شود نیزه، رحل من
امشب مرا در اوج ببین سرفرازتر
عشق توام کشاند بدین جا، نه کوفیان
من بی نیازم از همه، تو بی نیازتر
قنداق اصغر است مرا تیر آخرین
در عاشقی نبوده ز من پاکبازتر
با کاروان نیزه شبی را سحر کنید
باران شوید و با همه تن گریه سر کنید

از بچه های وبمون یه همچین کاری واقعا بعید بود ؛ آقای زمانننننننننننی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با سلام خدمت شما دوست گرامی .بابت نظر جامع و کاملتون هم کمال تشکر رو دارم.انتقاد شما به جا و قابل قبول است.
من این مطلب رو (در قالب طنز) صرفا به خاطر اینکه تلنگری باشه به افرادی که از فرصت هایی که در اختیارشون قرار داده میشه ،استفاده نمی کنند گذاشتم.حالا چون تو ایام امتحانات هستیم موضوعش شد فرجه امتحانات و دانشجوهایی که نتونستند به خوبی درس بخونند(از جمله خودم)
باز هم تاکید می کنم که مطلب صرفا جنبه طنز داشت(همون طور که قبلا هم درمورد امتحانات مطلب طنز گذاشته بودم).و خدای نکرده قصد بی احترامی به مقدسات رو نداشتم.من هم به مثابه شما اعتقاد دارم که {ان هذا القران یهدی للتی هی اقوم...}

ای کاش در عمل ثابت کنیم که یه مسلمونه واقعی هستیم نه فقط در قالب جمله ها و شعارهای خوش رنگ و لعاب!!!...ای کاش...
با سپاس

من ۲نفر 1391/10/29 ساعت 02:17 ب.ظ

ما که مثه آقایون چیز...نیستیم که تو فرجه ها بدرسیم.ما(۲نفر از بچه های گلللللللللللللللل دندون ۹۰)موندیم این آقایون چیز ... هر درس رو چندبار میخونن؟؟؟؟؟؟خب بسه این جزوه ها که دیگه جویده شدن!!!!
فک نمیکنین بچه های ۹۱ چشم امیدشون به جزوه های شماست.

کار نیکو کردن از پرکردن است

من۲ نفر 1391/10/29 ساعت 05:37 ب.ظ

mitarsam ziyad por she sar riz beshe

نترس دوست عزیز ...به قول نظامی :
هنر آموز گر هنرمندی
درگشایی بکن که دربندی
ای بسا تیز طبع کامل هوش
که شد از کاهلی ذغال فروش
ای بسا کوردل که از تعلیم
گشت اقضی القضات هفت اقلیم
هر که زآموختن ندارد ننگ
گل برآرد زخار و لعل از سنگ

من ۲نفر 1391/10/29 ساعت 08:35 ب.ظ

اینا چی چیه نوشتین یه جواب درس درمون بدین!!!!
اقضی القضات نیستو قاضی القضاته

آقا مخلص کلوم اینه که پاشو برو درستو بخون...همین...البته با کمال احترام

در مورد اقضی القضاتم باید بگم که اینو من نگفتم نظامی گفته اگه مشکلی دارین میتونین با خودش در میون بذارید.

من۲ نفر(موفق باشید) 1391/10/30 ساعت 09:06 ب.ظ

ببین دوست عزیز
ما (دو نفر)هم میتونیم مثل شما هرچی می خوایم بگیم آخرشم بنویسیم محترمانه .خدایااااااااا شکرت
دوره زمونه بدی شده!!!!
موفق باشید

به امید موفقیییییییییییییییت شما دوستان عزیز !! در امتحان فیزیو...خدا واقعا رحم کنه ...چه امتحانی بشه این امتحان !!!!

دل گنده 1391/11/01 ساعت 01:55 ق.ظ

با سلام عرض کنم که مطلب قشنگ بود دستتون درد نکنه.خطاب به شما دو نفر بگم که خانوما کمتر از اقایون در س نمیخونن ولی خوب دیگه ظرفیتشون تا یه حدی بیشتر نیست اونم که دیگه بر میگرده به خلقتشون که کلا مردا باهوشتر از زنا هستن با این وصف شما باید تلاشتون رو بیشتر کنید

shirfahm shod 1391/11/01 ساعت 12:20 ب.ظ

aghayoon baba ye moghe khodetono kam tahvil nagirin,khodetunam midunin k ma ba ye nesfe dor ham hameye shoma ro dor mizanim

این گوی و این میدان...به عمل کار برآید به سخندانی نیست

! 1391/11/01 ساعت 12:47 ب.ظ

چندنکته خدمت آقای دل گنده:
1.هرکس درس میخون واس خودش نیازی به فریادزدن نداره.
2.شمایک ذره لطفادرموردخلقت زن وهمچنین مقایسه آن باخلقت مردمطالعه بفرمایید،بعد نظربدهید.
3.درس خوندن وقتی مفیدکه آدم درقبالش ادب اجتماعی وآداب گفتگو هم یادبگیره نه فقط اینکه یه نمره بیاره.وافتخارکن مثلاباهوش.
4.ونکته آخراینکه والاخانمهای کلاس ماخیلی کمترازآقایون محترم درس مىخونن ولی نمره هاشون آنچنان تفاوت زیادی نداره،پس فک کنم قضیه هوش شمارویه کم نقض کن.

عجب جواب دندان شکنی ...آقای دل گنده تحویل بگیر!!

ژنرال هایزر 1391/11/01 ساعت 01:56 ب.ظ

من از بیخ و بن با همه چی مخالفم.به نظر من دخترا هر رشته ای که بخونن و تو هر دانشگاهی که باشن ،بالا برن پایین بیان...از پسرا بیشتر درس می خونن.اینا همش حرفه.

! 1391/11/01 ساعت 02:20 ب.ظ

ژنرال درموردکلاس ما صدق نمیکن.باورکن.

موفق باشید 1391/11/01 ساعت 05:52 ب.ظ

آخجون دعوا!!!!!!!
اینو میگن وبلاگ باحال.اینو میگن وبلاگ با حال .انقدروبلاگمون باحال شد یادتون رفت وبلاگمون وبلاگ حوزه علمیه قومه ....
امروزشهادت امام حسن عسکری(ع)هست یادتون رفت تسلیت بگید!!
واقعا ازشما بعیده!
ولی خوب درهرصورت موفق باشید!!!!

این روزها مناسبتی کار کردن خیلی مد شده.مهم اینه که ما همیشه به یاد ائمه اطهار باشیم .به هر حال از یادآوری شما ممنون.

راستی علاقه وافر شما به مقوله موفقیت تحسین برانگیزه

هوراااا 1391/11/01 ساعت 08:59 ب.ظ

دخترا شیرن مث شمشیرن پسرا بادکنکن دست بزنی میترکن

آفرین کوچولو ...دیگه شعر چی بلدیییییییی؟؟؟

ye dune 1391/11/01 ساعت 11:02 ب.ظ

agha takbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir

Jolo oftadeye zehni 1391/11/02 ساعت 02:41 ق.ظ

خب معلومه ما دخترا چقد باهوشتریم،مثلا آناتومی عملی رو آقای خسروی از ساعت 2ظهر تا 9شب ، 44 بار برامون توضیح داد تا یاد گرفتیم (در حالی که پسرا ساعت 9شب اومدن و نیم ساعت یه مرور کردن)
اصلا هم فک نکنین درس میکروب رو نصف دخترای کلاس افتادن :دی
در ضمن ما که موقع امتحانا خرخونی نمیکنیم،فقط تقریبا جزوه ها رو شخم میزنیم.
اینکه تعداد سلول های مغزمون کمتره هم به خودمون مربوطه :دی
Ago$tino.SPN

! 1391/11/02 ساعت 10:04 ب.ظ

شماپسراساعت نه اومدیدنه،درسته،هی،شماتوتخیلات خودتون بمونید.
اگه توهین نکنیدچیزی ازشخصیتتون کم نمیشه،کسی که برای ثابث کردن حرفاش به توهین دست بزن،معلوم چه قدحرفاش حقیقت داره.واقعامتاسفم.

halgir 1391/11/03 ساعت 12:03 ق.ظ

aghaye spn payad mahze etelaetun begam ke dokhtara az saate 6 umadan va agar shoma pesara mese kharchang nayoftade budin ru mulaja ma khaili zud tamum mikardim zemnan khode shoma HADEAGHAL 3 SAAT TU SALON MULAJ BBDIN.dar morede mikrob ham %30 az dokhtara oftadan vali az pesara %40 oftadan.
be omide ruzi ke mahsulate jozvehatuno dero konin albate age alafe harz nabashe!!!!!!!!!!!

موفق باشید 1391/11/03 ساعت 12:08 ق.ظ

اتفاقا منم همینو بگم واقعا علاقتون تحسین برانگیزه
برا اینکه ازشدت علاقتون مطلع بشین یه سر به جوابای قبلیتون بزنید.

سلام.همون طور که خودتون هم اطلاع دارید من تو پاسخ هام،از این عبارت زیاد استفاده می کنم.حتی تو تعدادی از پست هام هم در انتها از عباراتی چون (شاد و پیروز باشید،موفق و سربلند باشید و ...) استفاده می کنم.چرا؟؟ چون انسانیت حکم میکنه که ما همیشه بهترین ها رو واسه هم آرزو کنیم. یادمون باشه که خواستار سعادت دیگران بودن بزرگترین خوشبختی هاست.

با آرزوی بهترین ها برای همه دوستان

دل گنده 1391/11/03 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام دوباره.باید خدمت شما عرض کنم که من اصلا قصد خاصی نداشتم فقط یه شوخی بودتا فضا یه کم عوض شه به هر حال اگه خانوما دلگیر شدن من عذر میخوام (البته من هنوز سر حرفم هستم)

ورنیکه 1391/11/03 ساعت 01:20 ب.ظ

خدمت جلو افتاده
باید عرض کنم آخه شما چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟آخه کوچولو درسای که سما افتادین از تعداد دختر خانم های که افتادن بیشتره.

هوراااااااااااااااا 1391/11/03 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام عمو زمانی خیلی زشته وقتی یه کوچولو با ذوق یه شعر میخونه ضایعش میکنی ولی من بازم هر موقع شعر جدید یاد گرفتم میام تو نظرات مینویسمش

سلام.عمو جون من که ضایعت نکردم.آخه کی دلش میاد دل یه بچه رو بشکونه؟تازه ترغیبت کردم که شعر های بیشتری واسمون بخونی.

Anti Agostino 1391/11/03 ساعت 01:46 ب.ظ

شما بپا از هوش زیادی این ترم هم ۷-۸ واحد نیفتی!!

halgir 1391/11/03 ساعت 07:03 ب.ظ

Spn harche zudtar biya maratebe ozrkhahiye khodeto elam kon vagar na tavasote dokhtaraye class be ghatl mireci!!!!![:S007:]

wow

دل گنده 1391/11/04 ساعت 03:29 ق.ظ

بازم سلام.به نظر من اصلا این کار درستی نیست که درسای افتاده همدیگرو به رخ هم بکشیم تازه خانومای عزیز ادب اجتماعی واداب گفت وگوتون رو هم دیدیم که اگه به این باشه که تو کلاس ما اینو اقایون بهتر رعایت میکنن

سلام.
منم با نظر شما در مورد دروس افتاده موافقم.به هیچ وجه صحیح نیست که این مسئله رو مطرح کنیم.به هر حال شاید کسی مشکلی داشته یا اتفاقی براش افتاده که نتونسته درس بخونه..بنابراین دلیلی وجود نداره که بخوایم همدیگرو به خاطر این موضوع سرزنش کنیم.
اما در مورد ادب اجتماعی و آداب گفت و گو باید خدمتتون عرض کنم که هر کسی مسئول اخلاق و رفتار خودشه و ما به جای اینکه به عیب جویی از رفتار دیگران بپردازیم ،باید سعی کنیم که نواقص رفتاری خودمون رو برطرف کنیم.
آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد، خردمندترین مردم است. «حضرت امیر (علیه السلام)»
بنابراین دوستان لطفا در مورد همدیگه اینگونه قضاوت نکنید.
با تشکر

یکی 1391/11/04 ساعت 10:44 ق.ظ

دوستان عزیز ببخشیدا ولی اگه حرفی هست لطفا جمع نبندید و این همه خانوما و آقایون نکنید تو رو خدا...
چقد خط کشی می کنید خودتون رو ! ما همه دندون 90 هستیم! این مجادله ها خصوصا این شکل باعث میشه فقط چهارتا غریبه خصوصا 91 ایا بیان و ببینن بیشتر از این توی دانشگاه از رشته ها و ورودی های دیگه حرف بشنویم!
این رفتار و مکالمات بی مزه رو تموم کنید! اگه دو نفر سه نفر نه پنج نفر باهم دعوا دارید رو در رو با هم بکنید! (یا با اسم خودتون!!!)

مدافع 1391/11/04 ساعت 12:06 ب.ظ

ببخشیدا ولی چطور spnدخترا رو به سخره میگیره برای درسی که حتی خودشم افتاده ادب اجتماعیش به چشمتون نمیاد ؟؟که حالا برا جواب ما در مقابل حرفشون جبهه گیری میکنید.اگه بده که درسای افتاده همو یاداوری کنیم پس چرا اقای زمانی و یکی در مقابل حرف SPN ساکت بودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//ایشون شروع کردن والا ما چیکار به ایشون داشتیم.

روی سخن من با همه دوستان بود و قصد جبهه گیری علیه گروه خاصی رو نداشتم.

CO-Agostin 1391/11/04 ساعت 12:23 ب.ظ

ma agar harfi zadim ya shukhi kardim vase in bud ke midunestim tarafemun janbe dare.ruye sohbate ma ba spn bud ke ishun ham fek mikinam enghadri open mind bashe ke in harf ro bezare paye shukhi.va albate ishun va tamame bache haee ke vahed pas nakardan vase ma azizan ve hichi az arzesheshun kam nashode.

c.r 1391/11/04 ساعت 12:24 ب.ظ

tu kelase ma aslan nabayad harf zad faghat bayad gush dad chon sari morede ghezavat va tamaskhor gharar migire chon az nazare ye seri az afrad faghat khodeshun adab daran va faghat karaee ke khodeshun mikonan doroste pas behtare nazaraye har post 0 ya hade aksar 1 bashe .
kash in 6 sal zudtar tamum beshe!

عمونوروز 1391/11/04 ساعت 01:03 ب.ظ

یعنی چی برمیگردین میگین کی چه درسی افتاده کی نیفتاده؟
واقعا بعیده!!!واقعا
من فکر میکردم پشت پرده ی همه ی این سلام نکردنا یه شرم قشنگ و جالبه که همه ی این سلام نکردنا رو دوست داشتم و منو به شخصه ناراحت نمیکرد ولی اعتراف میکنم اشتباه کردم.اما ببینید اوضاع به کجا رسیده؟اگه یه نفر یه درسی رونتونست پاس کنه یعنی خنگه؟یعنی نمیفهمه؟اگه مشکلات خونوادگیش و مشغولیات ذهنیش به اندازه ای باشه که هرکی نتونه حتی نصفشم تحمل کنه بازم همینه؟میدونید دل یه نفرچه قدر میشکنه؟ اقایون محترم خانومای گل این وسط یه بی طرف که شانسی تو نمره نداره داره خورد میشه

سلام عمو نوروز عزیز .
به نظر من اگه بچه ها نظری می ذارن صرفا جنبه شوخی و مزاح داره و از ته دلشون این حرفها رو نمیگن.چرا که اگه نظر واقعی شون بود با این جور
اسم ها(spn،دل گنده،ما دو نفر ،c.r،مدافع ،یکی ،ژنرال هایزر،halgir،! و ...)
نظر نمی ذاشتن.شما به دل نگیرید.

یکی 1391/11/04 ساعت 01:27 ب.ظ

من مطلب رو اخیرا دیدم و حرفم جنبه عمومی داره! نه از کسی طرفداری کردم و نه با کسی دعوا دارم!
شوخی؟! ما که از خدامونه شوخی باشه! چون جدی بودن این حرفا واقعا جای تاسف برای همه داره...
آرزوی موفقیت هم برای همه می کنم توی امتحانا.
امیدوارم کسی هم هیچ درسی رو نیفته اگرم به هر دلیلی بیفته معنی این رو نمیده که ضریب هوشی پایینی داره! مگه ما ها چقدر از هم خبر داریم!؟
شوخی با چیزای قشنگ تری هم میشه کرد! نه با درک و هوش و عقل یکی! کاش همه درسام رو بیفتم ولی حداقل درس احترام (هرچند حتی ظاهری) پاس بشم!

درود بر شما.

میلاد زمانی 1391/11/04 ساعت 01:37 ب.ظ

دوستان لطفا توجه داشته باشید اگه کسی واقعا از وضع کلاس ناراضیه لطفا با اسم خودش(تاکید می کنم با اسم خودش )نظر بذاره و دقیقا توضیح بده که دلیل نارضایتیش چیه .تا ما مجبور نباشیم این قدر توضیح بدیم.البته تو موارد دیگه میتونید از اسامی مستعار استفاده کنید ولی در مورد کلاس از اونجا که هر نفر نظر خاص خودش رو داره و معلوم نیست همه با نظر او موافق هستند یا خیر پس لطفا با اسم خودتون نظر بذارید.
با تشکر از همه همکلاسی های عزیز.

دل گنده 1391/11/04 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام.قبلا هم گفتم این حرفی که من زدم صرفا یه شوخی بود و بس.اصلا انتظار نداشتم که به اینجاها بکشه به هر حال فکر کنم اگه یه کم ظرفیتمون رو ببریم بالا بد نیست اما تا وقتی که توهین نشه.حالا هم فکر کنم اگه بحث همین جا تموم بشه بهتر باشه ازاین شوخیا به وبلاگ ما نیومده.

s.mohmmad.b 1391/11/04 ساعت 02:04 ب.ظ http://dent90bu.blogsky.com

آقایون & خانوما !!!!!!!!
به کجا چنین شتابان !!!
همه میدونیم که در زمینه های مرد و زن با هم متفاوت هستند ولی این تفاوت ها دلیلی بر برتری یک جنس بر جنس دیگه نیست و مطمئن هستم که جمیعا اتفاق نظر داریم که هر کدوم از همکلاسی های ما که درس خودشون رو بخونن به میزان تلاششون نمره می گیرند و این دیگه بستگی داره به موقعیت افراد ممکنه برا کسی مقدور نباشه که مطالعه کنه یا برای کسی دیگه ای تمام شرایط محیا باشه البته همت فرد هم مهمه ، امیدوارم بیشتر به هم کمک کنیم تا بخواییم برا همدیگه حاشیه درست کنیم . با آرزوی موفقیت همه بچه های کلاس خودمون در همه ی مراحل زندگی .

دندون عقل 1391/11/04 ساعت 06:23 ب.ظ

ان اکرمکم عندالله اتقاکم(همانا بهترین شما نزدخداباتقواترین شماست)

کوچولو 1391/11/04 ساعت 06:30 ب.ظ

بچه ها بیاین باهم دوست باشیم
بیاین باهم دعوانکنیم

هورااااا 1391/11/04 ساعت 07:02 ب.ظ

ی توپ دارم قلقلیه سرخ و سفیدو آبیه میزنم زمین هوا میره...
نمیدونی تا کجا میره من این توپو نداشتم مشقامو خوب نوشتم
بابام بهم عیدی داد ی توپ قلقلی داااااد
من که فعلا سرگرم توپمم شما بیاین جای منم درس بخونین دیگه دعوا نکنین!!باشه؟به کوچولو قول میدین؟

به به ...به به...چه شعر زیبایی ...من تا حالا نشنیده بودم ...تازه تو مهدکودک بهتون یاد دادن ؟؟؟؟عمو جون هر امتحانی داشته باشی به پای امتحان انگل شناسی ما نمی رسه.برو واسه خودت خوش باش.

هورااااا 1391/11/04 ساعت 07:07 ب.ظ

ی توپ دارم قلقلیه سرخ و سفید و آبیه میزنم زمین هوا میره نمیدونی تا کجا میره من این توپو نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد ی توپ قلقلی داد.......
عمو زمانی من که فعلا سرگرم توپمم ولی شما به بچه ها بگین اونا هم مثه من درساشونو خوب بخونن تا توپ قلقلی جایزه بگیرن

باشه عموجون.

متاثر 1391/11/04 ساعت 07:30 ب.ظ


با اینکه خودشون از اول تند رفتن و به واحدای افتاده گیر دادن.ما هم از ناراحتی حرفشون مثله خودشون جوابشون رو دادیم.منم موافقم که افتادن دلی بر ضعیف بودن هوش نیس.کاش بچه هامون یکم به هم نزدیک تر بودن تا با این حرفا دله همو نشکنیم.حرف SPN دل ما رو شکوند چون هیچ کسی از وضع بقیه خبر نداره پس اظهار نظر بیجا نباید بکنیم.کی میدونه که شب امتحانی که نمیتونیم پاسش کنیم یاا بیشتر وقتا چ حالی بودیم که نتونستیم بخونیم مثه بقیه پاس شیم.

دل گنده 1391/11/05 ساعت 02:31 ق.ظ

خب حالا که به سلامتی همه چی تموم شد بیاین یه فکری به حال ترم جدید بکنیم زشته دیگه 3 ترم گذشته ما هنوز به هم سلام هم نمیکنیم شاید اگه از اولش یه کم با هم راحت تر بودیم با یه اظهار نظر این جوری همه چیز به هم نمیریخت

دوستی الکی نیست

هرکی گفت سلام باهات یکی نیست

دوستی گل همیشه بهار آدماست

دوستی ازقشنگ ترین حادثه های عمر ماست

سورنا 1391/11/17 ساعت 09:57 ق.ظ

چقدر اینجا فضا ارومه .چه را الکی میگید فضا متشنجه.حالا وقتشه بریم جوابشونو بدیم.جواب کی کسی که دیگه اینجا نیست.کجایی نفس کش

برو بچه ...آروم بگیر والا اسکندر مقدونی رو می فرستم از خجالتت در بیادا ...از ما گفتن بود...

ننه نقلی 1391/11/18 ساعت 01:04 ب.ظ

وای اینجا مهد کودکه؟

به مهد کودک گلها خوش آمدید...با کادری مجرب همراه با امکانات فوق العاده...بدون محدودیت سنی حتی شما ننه جون...همراه با آموزش زبان ،نقاشی ،سفالگری،منجوق و ملیله دوزی،کوبلن دوزی و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد