سلام علیکم و رحمه الله و برکاته


 آیا هنوز هم به وبلاگ کلاسی سر میزنید؟ 

پس لطفا کمک کنید و بگید : 

به نظرتون چرا اینجا تار عنکبوت بسته؟ 

ما از شما میپرسیم...چرا؟ چه عواملی؟

آیا به نظرتون راهی واسه رونق دوباره هست؟

 آیا اصلا نیازی به رونق دوباره هست؟ ؟؟؟؟


نظراتتون رو بگید البته اگر قابل دونستید و ...

نظرات 10 + ارسال نظر
بازدید کننده همیشگی 1392/03/16 ساعت 02:42 ب.ظ

والا ما که سر می زنیم بقیه رو نمی دونم
اصن یه پیشنهاد...
باید تو وبلاگ یه چیزایی بذارین که بچه ها مجبور بشن بیان تو وبلاگ.
مثلا اگه قراره در مورد تاریخ کلاسی چیزی خبر بدید بذارین تو وبلاگ.
یا می تونید با بچه ها یه برنامه بذارید که تابستون که می خوان واسه علوم پایه بخونن اگه نکته جالب یا سوال مهمی بود تو وبلاگ به اشتراک بذارن. راستی اگه بچه های کلاس به وبلاگ سر نمی زنن به معنی این نیست که بازدید کننده ندارید.
با انرژی به کارتون ادامه بدید. موفق باشید

متشکرم

ژنرال هایزر ورشکسته 1392/03/16 ساعت 10:04 ب.ظ

با توجه به گرونیهایی که هست اومدن تو وبلاگ خرج داره اگه خشکه حساب میکنید تا بیایم

ژنرال نظرت در مورد یارانه چیه؟می خوای واسه بازدیدکنندگان یارانه بذارم ماهی سه هزار میلیارد تومن!!!

پانکراس 1392/03/17 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام.اقا ما هم همیشه به وبلاگ سر میزنیم و از این یکنواختی و کسالت وبلاگ ناراحت بودیم.خوبه که به فکر افتادید.

منم دیگه 1392/03/18 ساعت 02:39 ق.ظ

سر بزنیم که چی بشه؟
منم وبلاگ کلاسمون رو تحریم کردم،

تحریم های بین المللی کم بود...این تحریم!! هم اضافه شد...البته به قول بعضی ها ما تحریم ها رو تبدیل به فرصت می کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

k 1392/03/18 ساعت 04:52 ب.ظ

mishe age etela darin begid bara imeni va pato bayad chand ta jozve dashte bashim?

در حال حاضر برای ایمنی تئوری باید 18 تا جزوه و عملی 5 تا جزوه داشته باشید.در مورد پاتولوژی هم کپی فصل 6 و 7 کتاب و دو تا جزوه که در مورد بیماری های محیطی(دکتر مرادی) هستند .بقیه جزوه های این دو درس هنوز آماده نشدن.

Ago$tino.SPN 1392/03/18 ساعت 06:05 ب.ظ

اینطور که شنیدم قراره چندتا جزوه آخری که نیومده رو بذارن تو وبلاگ، اگه اینجوریه و شما در جریانید اطلاع رسانی کنید....

در مورد این پستی هم که گذاشتی باید بگم، من فک کنم بازدیدا با قبل زیاد فرقی نکردن، ولی کسی نظر نمیده چون مطالبی که میذارین چیز جالبی به نظر نمیان که آدم بخواد به خاطر خود مطلب نظر بده،،، تو پستای قبلی هم اوناییش زیاد نظر داشتن که یه جوری به کلاس ربط پیدا میکردن یا مناسبتی بودن.. من خودم به جای خوندن مطالب، تقریبا فقط نظرات رو میخونم... منظورم اینه که یه چیزی بذارین که همه بخوان و بیان توش نظر بدن،
و به عنوان یه پیشنهاد، تو این ایام یه مطلب در مورد "انتخابات" میتونه هم مفید باشه، هم جالب و پر نظر...

با تشکر و تعجب از اینکه تا اخرش رو خوندید :)

به محض آماده شدن جزوه ها ،در وبلاگ قرار می گیرند.

چای خور 1392/03/18 ساعت 11:58 ب.ظ

یه پیشنهاد داشتم
با رعایت احترام و ادب نظرمون رو درباره هم کلاسی هامون و با اسم خودمون بزاریم
هر هفته رو اختصاص بدیم به چند نفر
البته من این رو در وبلاگی دیدم و برا اینکه از این رکود دربیاد وبلاگمون به فکر افتادم عملی شه.
تصمیم باشما.

مرسی بابت پیشنهاد

sorena 1392/03/19 ساعت 03:40 ب.ظ

I agree with spn

زهرا 1392/03/21 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام ........من یکی از دانشجویان دندان ۹۱ بوشهرم میخواستم در مورد معرفی به استاد اطلاعاتی کسب کنم یعنی میشه این ترم ازش استفاده کنم واسه یکی از درسام یانه........فیزیو می افتم احتمال زیاد میانترمم پایینه.....مرسی

با سلام خدمت شما.بله این ترم میتونید ازش استفاده کنید.من اطلاعات زیادی در این مورد ندارم فقط اینو میدونم که یه بار بیشتر نمیشه از معرفی به استاد برای دروس افتاده استفاده کرد.(دوستان اگه اطلاعاتی دارید در این مورد ، دوستمون رو راهنمایی کنید ).البته شما تلاشتو کن که تو پایان ترم جبران کنی .با آرزوی موفقیت برای شما

زهرا 1392/03/22 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام...ممنون از پاسختون..........یعنی باتوجه به گروه فیزیولوژی که شما میشناسین احتمال کردن ایشان در صورت گرفتن پایان ترم خوب هست یانه.........واقعااسترس دارم نمیتونم از فرجه ها استفاده کنم.........بازم تشکر

آره .نا امید نباشید.فرجه فرصت خوبیه از دستش ندین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد