دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران شد


  
با کسب اکثریت آرا حسن روحانی هفتمین رییس جمهور ایران شد.

براساس نتیجه قطعی شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی با 18 میلیون و 613 هزار و 329 رای از کل آرا ماخوذه در مرحله اول به عنوان رییس جمهور منتخب مردم برای 4 سال آینده انتخاب شد.

حسن روحانی متولد ۲۱ آبان ۱۳۲۷ در سرخه شهرستان سمنان است. وی که در حال حاضر علاوه بر نمایندگی مردم تهران در مجلس خبرگان، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام است، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی امنیت ملی را در کارنامه خود دارد.

روحانی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره چهارم و دوره پنجم و دبیر شورای عالی امنیت ملی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴ بوده است.او در این سمت، رئیس تیم هسته‌ای و مذاکره‌کننده ارشد ایران با سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و بریتانیا در مورد برنامه هسته‌ای ایران بود.

در ۲۲ فروردین ۹۲، حسن روحانی با شعار «دولت تدبیر و امید» برای انتخابات ریاست جمهوری رسماً اعلام کاندیداتوری کرد. وی در ۱۷ اردیبهشت، با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، نام خود را برای رقابت ۲۴ خرداد ثبت کرد.
نظرات 55 + ارسال نظر
ago$tino.SPN 1392/03/26 ساعت 12:49 ق.ظ

این روز ها دوست دارم با لبخند در گوش ِ بعضی ها بگویم

خس و خاشاک دو روزه خشک می شوند

نه اینکه بعد ِ چهار سال دوباره سبز شوند .......

خوشحال 1392/03/26 ساعت 11:17 ق.ظ

تتتتتتتتتتتتبببببببببببرررررررررررررریییییییییییکککککککککک

sorena 1392/03/26 ساعت 06:13 ب.ظ

I so much love SPNs idea

R.Aalavi 1392/03/26 ساعت 06:46 ب.ظ

like

و... 1392/03/26 ساعت 07:09 ب.ظ

درجواب spnکه احوالات شخضیتیشون برکسی پوشیده نیست
(به مالک بگوییدبرگردد.خوارج قرآن سرنیزه کرده اند.به حضرت ولیعصر
بگوییدنیاید.عصر عصرشمانیست.مردم تحمل سختی ندارند.ازعاشورافقط سینه زنی رابلدند.امان نامه ای راکه حضرت ابوالفضل
نگرفت مردم عاشورایی ایران گرفتند!)البته با جمله هایی که آخرجزوه هات می نویسی فک نکنم چیزی ازجملات بالا بفهمی یا اصلا امام حسین (ع) برات مهم باشه.

به امید پیشرفت 1392/03/26 ساعت 08:35 ب.ظ

ولی قالیباف می شد بهتر بود هم با برنامه بود وهم تیپ یک رییس جمهور رو داشت.و.../می گم یه چیز هم اینجا ثابت شد اون هم بی جنبه بودن برخی از مردم درانتخابات 88 بود موقعی که باختند ولی زدن زیرش وگفتن که تقلب شده ولی معلوم شد که تقلب نشده چون دراین دوره اصول گراها باهم ائتلاف نکردند ورای ها شکسته شد وکسی هم مثل احمدی نژاد قدرتمند دربین کاندیداها نبود که بهش رای بدن مثلا من خودم در84 و88به احمدی نژاد رای دادم ولی این دوره رای ندادم به خاطر دلایلی وخیلی ازدوستانم که طرفدار احمدی نژاد بودند هم رای ندادن این دوره وبرخی دیگر ازدوستانم که به احمدی نژاد رای داده بودند به روحانی رای دادن وخیلی از افراد رومی شناسم که اصول گرا بودند ولی به روحانی رای دادن.به هرحال اگه ایران سرافراز بشه تبریک والا تسلیت.

مرام ما 1392/03/26 ساعت 09:18 ب.ظ

ما مراممون اینه که به شما تبریک بگیم نه فتنه کنیم
به امید سرافرازی ایران اسلامی و رهبری همیشگی آقای خامنه ای

R.Aalavi 1392/03/27 ساعت 12:23 ق.ظ

در جواب ( به امید پیشرفت)
از رای دادن شما کاملا معلومه پیشرفت از نظر شما به معنای عقب افتادگی و پسرفته که الان وضع کشور اینه
واقا ممنونم که این دوره رای ندادی تا کشور بیشتر پیشرفت نکنه

پیشونی سفید 1392/03/27 ساعت 04:09 ق.ظ

"در حال حاضر نظر تو هیچ اهمیتی نداره..."

منم اصلا اهل بحث کردن با کسی نیستم و نمیدونستم بحث راه میفته و فقط خواستم پیام تبریکم رو به هم فکرای خودم بگم.
ولی وقتی در مورد شخصیت یه نفر قضاوت میکنی دیگه نمی شه ازش گذشت و به قول معروف به مردم ***** فکر میکنن *** نداری.

اولا اینکه کامنت میخوای بذاری اینقدی جرات داشته باش که زیرش رو امضا کنی، وگرنه منم با اسم مستعار دری وری زیاد دارم واسه گفتن

دوما انتسابات 88 شک نکن تقلب شد(الانم که نمیخوام دلایلش رو بگم) و اتفاقا نتیجه انتخابات امسال تاییدی بود بر اینکه 88 تقلب شده ، وگرنه چجوری میشه امسال 21 ساعت طول میکشه رای ها رو بشمارن 4 سال پیش که رای ها بیشتر هم بوده تو دو ساعت؟؟؟؟؟
واقعا از ته دلم میخواستم که امسال جلیلی رو رئیس جمهور کنن تا اون موقع دست نظام واسه مردم ساده رو شه... نه اینکه خامنه ای با این بازی جدیدش حداقل 4 سال دیگه واسه خودش مشروعیت بیاره و بدتر از اون اینکه مردم ایران خوشحال باشن واسه تاسف آور ترین دلیل ممکن،اینکه امسال تقلبی نکردن و حق قطعیشون رو بهشون دادن.......و بعدشم همه این 4 سال گذشته فراموش شه...
البته این نظر منه و لازمم نیست تو درستیش رو تایید کنی چون میدونم درسته.

در موردم شخصیتمم چطوره من و تو بریم یه جای خلوت و ساکت، تا کل ماجرا رو واست تعریف کنم؟

ago$tino.spn

بیدار شو 1392/03/27 ساعت 09:34 ق.ظ

قابل توجه عزیزانی که از تقلب بحث میکنن آخه داداش شوما یه اینقده فک کنی به زمان و شیوه اعلام نتایج آرا خودت میخونی تا ته خط رو! اکی ؟!
دومندش 8 سال یه نگاه بنداز ببینم چه اتفاقاتی افتاد اینجا؟! چند نفر از کار بیکا رشدن؟ چندنفر شرمنده زن و بچه شدن؟ چند نفر برچسب خوردن و زندانی شدن؟ چند نفر به خاک سیاه نشستن؟ چند نفر خفه شدن؟ چند نفر ... ؟ چند تا کارخونه از کار افتادن؟ چند تا کارگر بیکار و بدبخت شدن؟ چقدر آمار دزدی و فحشا و تن فروشی بیشتر شد؟؟؟؟؟؟
8 سال فرصت کافی برای سازندگی نبود؟!!!!

ضمنا عزیزی که از امام حسین اسم میاری و به بقیه تهمت میزنی شما وقتی از ریز جریانات و اتفاقات اطلاع نداری لطفا اظهار نظر نکن!
امام حسین فقط امام تو نبود امام همون جمعیت ملیونی توی خیابون هم بود! اکی؟!

در حال حاضر بهترین اتفاق برای ما روی کا راومدن میانه رو هاست! امیدواریم بتونن برای مملکت راه روشنی رو بسازن!

قانع کردن یک احمق سخت ترین کا ردنیاست (چرچیل)
و البته کسی که خوابه میشه بیدارش کرد اما کسی که خودشرو به خواب زده رو نمیشه هیچوقت بیدار کرد!

! 1392/03/27 ساعت 10:21 ق.ظ

احمدی نژادقدرتمند!!
فک کنم خنده دارترین جمله تاریخ گفتید.البته این همه گندکاری واقعاقدرت میخواد.
واماتقلب سال88...نه اصلاتقلب نبود!!البته اون قضیه دیگه مهم نىست.مهم این کة ماخس وخاشاکها الان یة کم امیدپیداکردیم شایدشاىداتفاق خوبی بیافتدالبته اگه حکام بهشون اجازه بدن.

ننه نقلی 1392/03/27 ساعت 12:36 ب.ظ

ننه هررییس جمهوری بدی داره خوبی هم داره منتها اقای احمدی نزاد توی وضع اقتصاد کشور خیلی خوب نتونست خودشو نشون بده!واین واسه خیلیا گرون تموم شد.من امیدوارم که اقای دکترروحانی این وضع رو بهبود ببخشن.

smb 1392/03/27 ساعت 01:05 ب.ظ

وای چه بحث داغی راه افتاده ، اول سلام به همه دوستانی که در بحثای سیاسی شرکت میکنند ، دل نیومد چیزی نگم ، اول از گاف احمدی نژاد میگم که گفت خس وخاشاک و ... ، اشتباه کرد با کسانی که به آنها گفته شده بود تقلب شده این طوری برخورد کرد ، موافقم با اون قسمت از حرفای * بیدار شو * که از وضع بسیار نامناسب اقتصادی میگه و فشار زیادی که روی مردم وفادار ایران امده ، *به امید پیشرفت * اگه به فکر کشورت بودی و اینده اون برات مهم بود برادرانه میگم باید در انتخابات شرکت میکردی فرقی نمی کرد حتی به جناح مقابل یا بی طرف رای میدادی ، اما بریم سر بحث تقلب 88 ، شما میتونید با دنبال کردن چند مستندی که در این مورد ساخته شده و جالب ترین اون مستندی هست که جلسه ی جریان اصلاح طلب در بیت رهبری رو نشون میده واظهارات اونها رو گوش بدبد و قضاوت کنید، ادعای تقلب 88 خیلی دور از واقعیت هست و با استدلال کردن به ساعت اعلام نتایج و چیزای دیگه نمیشه این ادعا رو ثابت کرد spn جان *بیدارشو* به جایی تعصب بیش از حد بروی مسائل دید خودتون رو باز کنید و واقع گرا باشید،تشکر میکنم از *!* بخاطر واقع گرایی که دارند ،ساده بگم جریان اصلاح طلب از ادعای تقلب خودش کوتاه نمی یاد و سعی میشه تا با ایجاد اتفاقات جدید و جذاب افکار عمومی از اون ماجرا دور بشه چون به هر صورت یه اتفاق خلاف واقع بوده اگه بهش اعتراف بشه خب اعتماد مردم از جریان اصلاح طلب سلب میشه ، با این همه تفاسیر گذشته ها گذشته نشستن و بحث کردن در مورد این جریانات فقط انرژی ما رو میگیره و نتیجه ای هم نخواهد داشت ،الان دکتر حسن روحانی رییس جمهور قانونی و با رای قاطع مردم هست بیایید به جای این که برای دیگران مهره بازی باشیم خودمون باشیم به کشورمون فکر کنیم به پیشرفتش فکر کنیم از رییس جمهور خودمون بخواهییم به وعدهاش عمل و امید وتدبیر رو به همه ثابت کنه و تا وقتی به گفته هاش پای بنده و از پایمال شدن خون شهدا جلوگیری میکنه و با کلید امید و تدبیرش به جامعه نشاط میبخشه و میدرخشه در جمع دوستانش انتقاد و در جمع دشمنانش دفاع کنیم .با آرزوی کشوری دیندار، مرفح ،قدرتمند و پیشرفته

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 1392/03/27 ساعت 02:34 ب.ظ

l"مرام ما"یعنی واقعا تو توهم این هستی که اعتراضات 4 سال پیش فتنه بود توسط ما؟!!!!!!!!!!!
شمادیگه بابا....اگه اینجوره ما هیچ نیازی به تبریک شما با مراما!!!!!!!!!!!!!!!! نداریم.

بیدار شو 1392/03/27 ساعت 02:36 ب.ظ

اگه حرفی نمیزنم و چون به تکرار عادت ندارم فقط میگم دوباره
کسی که خودش رو به خواب زده هیچوقت نمیشه بیدار کرد!

انشاالله تکلیف خیلی چیزا معلوم میشه
واسه همین شمام خیلی ...

ضمنا تعصب بیجا و کورکورانه هم معلومه کار کیاست...

ago$tino.SPN 1392/03/27 ساعت 03:48 ب.ظ

محمد جان که میگی صحبت از 4 سال گذشته فایده ای نداره و گذشته ها گذشته و باید فراموشش کرد، فقط یه سوال ازت دارم و جوابش فقط یه کلمه س...آره یا نه.
یه لحظه خودت رو جای خونواده اون شهیدایی بذار که تو جریانات 88 و این چهار ساله کشته شدند، اونوقت میتونی فراموشش کنی؟ :)

در ضمن شما که حالا با یه لحن دلسوزانه، نصیحت از بیدار شدن و تعصب بیش از حد میکنی، من دارم فقط واقعیت ها رو میگم که البته واقعیت رو باید محکم و قاطع گفت، حالا شما اسمش رو میذاری تعصب، دیگه من نمیدونم تو دایره لغاتت تعصب به چه معنیه!

در مورد تقلب یا عدم تقلبم باید بگم تقریبا هیچ دلیل قانونی واسه تایید عدم تقلب وجود نداره اونوقت صحبت از 4 تا فیلم مستند میکنی که منم دیدمشون و بیشتر شبیه فیلمای کمدین؟........من برات 44 تا دلیل میارم که تقلب شده...... شما که جز اون دسته از مذهبی های روشنفکری، من نمیگم بیدار شو یا نظرت رو عوض کن، فقط اتفاقات این چند ساله و انتخابات 88 و 92 رو با هم مقایسه کن و فقط یه کم "شک کن"

ago$tino.SPN 1392/03/27 ساعت 04:25 ب.ظ

اون دوست عزیزیم که اتفاقا سابقه شرکت در دو دوره انتخابات رو داشته و خداروشکر امسال رای نداده، احمدی نژاد قدرتمند؟!!!! :)
طرف پا شده رفته اینور اونور آبرو واسه مملکت نذاشته،اختلاس شده رقمش تو ماشین حساب جا نمیشه،سر چادر چاقچور ناموس مردم رو تو خیابون میزدن، مردم تو صف مرغ وایمیسادن،90% دنیا تحریممون کردن ، پول ملیمون کم ارزش ترین پول جهان شده، 10 بار تهدید به جنگ شدیم و 1000 تا مشکل دیگه

احمدی نژاد قدرتمند؟!!!! :))))))) بازم آش رشته خوردی؟

M.Asadian 1392/03/27 ساعت 04:32 ب.ظ

دلم واسه همتون میسوزه که انقدر ساده اید و بازیچه دست یک مشت آدم بیخود شدید.احمدی نژاد و موسوی و روحانی و قالی باف و جلیلی و ...همه عین همن.هیچ کدومشون هیچ کاری واسمون نکردن و نمیکنن.8سال احمدی نژاد اومد گند زد به مملکت و رفت الان نوبت روحانیه که بیاد گند بزنه به اعتماد و باور مردم و بره.بابا چرا نمیخواین بفهمین این مملکت دلسوز نداره؟؟؟؟اصول گرا و اصلاح طلب و سبز و پرچم ایران و بنفش فقط واسه بازی دادن من و توهه.فقط واسه یارکشیه.
عزیز من این خانه از پایبست ویران است...

و... 1392/03/27 ساعت 04:43 ب.ظ

salam be aghaye spn man be dalile inke shayad be shasiyate shoma tohin kardam ozr mikham shayad be dalile inke asabani shodam va moteasefane kazm gheiz nakardam injuri shod .
man va shoma nazarate motefaveti darim dorose vali doshmani nadarimva har do irani hastim .vadar akhar mikham behetun tabrik begam va arezu konam ke khune shohadaye hastei talaf nashe .

sahar 1392/03/27 ساعت 08:15 ب.ظ

تبریک ویییییییییییییییییییییییییییژه به اصلاح طلبان عزیز...........به امید فردای بهتر با دولت تدبیر و امیدsahar,j

... 1392/03/27 ساعت 09:36 ب.ظ

man az kase khasi defa nemikonam faghat migam havahye agha ro dashte bashim va be gofteye ishun vahdatemun ro hefz konim chon bara in enghelab khunhaye ziyadi rikhte shode .

پانکراس 1392/03/27 ساعت 11:21 ب.ظ

بچه ها چه خوبه که ی کم به نظرات هم اهمیت بدیم و دیگران رو بخاطر عقیده و نظرشون سرزنش نکنیم چرا باید با حرفامون ناراحت کنیم همدیکه رو.

!! 1392/03/27 ساعت 11:28 ب.ظ

آقا خیالتون راحت،بدون هوانمیمون.ماشاا...الان کل کشوربه دست ایشون اداره میشه.رییس جمهورچیکارست.مارای دادیم که آدم خودشون رای نداره.

ابنبات 1392/03/28 ساعت 02:42 ب.ظ

رای مادکترکازرونیان!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خرداد 1392/03/28 ساعت 05:36 ب.ظ

ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم...
خ مثل خانه
خ مثل خرداد
خ مثل خفه کردن
خ مث خواب
خ مثل خیانت
خ مثل خروش
خ مثل خورشید
خ مثل خدا
خ مثل خرداد...!

بیدار شو 1392/03/28 ساعت 05:39 ب.ظ

راستی رفقا این جناب قدرتمندتون هم که میبینم داره میره دادگاه.........!!!!!!!!!!

قابل توجه بعضیا که عرض کردیم خدمتشون خیلی رو حرفاتون تاکید نفرمایید انشاالله تکلیف خیلی چیزا معلوم میشه...!

من:ساده باور 1392/03/28 ساعت 11:08 ب.ظ

یکی از دوستان بحثی رو مطرح کردن سند تقلب:اختلاف زمان اعلام آرای ۸۸و۹۲ بود.من میگم به عنوان قشر تحصیل کرده زشته که هرحرفی شبگه های بیگانه میزنند ماهم بزنیم.اگر بری سری بزنی تو سایت وزارت کشور میفهمی که چرا امسال تاخیر داشتیم در اعلام نتایج.میدونم که نمی ری خودم برات میذارمش ولی بخوان تا دیگه این اطلاعات سطحی وغلط را جایی دیگر بازگو نکنی:ژ

علت تاخیر در اعلام نتایج انتخابات آرای ریاست جمهوری
سیاست > انتخابات - نوری به این پرسش که چرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری با تاخیر اعلام می شود، پاسخ داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیر ستاد انتخابات کشور با تشکر از مجموعه عملکرد استانداری​ها و فرمانداری​ها، در گفت و گو با شبکه خبر گفت: مسئولان اجرایی به خوبی به وظایف خود در این انتخابات عمل کرده و دستگاه های نظارتی شورای نگهبان نیز کنترل امور را در اختیار داشتند.

وی افزود: نتیجه شمارش آرا در فرم شماره 22 می آید که به امضای مسئولان شعب رسیده و نسخه​هایی از آن برای وزارت کشور و شورای نگهبان ارسال می شود. فرم​ها ابتدا در بخش​داری​ها جمع آوری شده و سپس به فرمانداری​ها ارسال شده و تجمیع می​شد. پس از آن فرم 26 تکمیل می​شد و به آنالیز شعب پرداخته می شود. سپس نتیجه شمارش آرا را به اطلاع هموطنان می​رسید.

به گفته وی، ابتدا باید فرم​های شماره 22 همه شعب در بخش​داری ها جمع شوند و بعد هم اولین تجمیع در فرمانداری ها صورت بگیرد. اگر فرم یکی از شعب با تاخیر برسد، نمی توان این کار تجمیع را انجام داد و کار به تاخیر می افتد.

مرتضوی افزود: پس از پایان بررسی آرای انتخابات ریاست جمهوری، آرای انتخابات میان دوره ای مجلس و آرای انتخابات شوراهای شهر و روستا شمارش خواهد شد.

من:تهمت به رهبر 1392/03/28 ساعت 11:13 ب.ظ

من فقط چند تاسوال به تو که به رهبری تهمت میزنی دارم؟ولایت فقیه را قبوا داری؟امام زمان را قبول داری؟سایر امامان را چی قبول داری؟پغمبر را چی قبول داری؟خدا را چی قبول داری یا نه؟دوست عزیز فکر با خودت؟میفهمی که با خدا هم تو مشکل داری چه برسد به رهبری ؟اگرمشکل نداشتی این جور تهمت نمی زدی

نمی دونم تفکر شما دو.ست عزیز بر چه اساسی شکل گرفته؟ولی خواهش میکنم مطلب زیر تا آخر بخوان

"آقای هاشمی! می دانید چرا کسی سطل آشغال آتش نمی زند؟!"

پیام آقای هاشمی بعد ار انتخابات اخیر مبنی بر سلامت کامل انتخابات برای کسانی که چهار سال پش با پیام همسر مکرمه ایشان و همفکرانشان قاعده بازی مردم سالاری را به هم زدند و به جای تبریک به رقیب به آتش افروزی پرداختند شگفت انگیز است.


نه فقط حضرت ایشان بلکه عموم کسانی که پرچم مدارا و تسامح و تساهل و دموکراسی و تحمل مخالف و روشنفکری را مانند چماق بر سر منتقدین خود می کوبند تعریف دوگانه ای از دموکراسی دارند. در منظر این دوستان اگر نامزد پیروز فرد مورد نظر آنها باشد ایران بهترین شکل دموکراسی را دارد و اگر نامزد پیروز رقیب یا مخالف آنها باشد تقلب و مهندسی آرا نام می گیرد.


اساسا این گروه همه چیزشان شبیه هم است در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و حوزه اندیشه هم اینگونه رفتار می کنند مثلا در همین سینما اگر فیلم مد نظر آنها بفروشد می گویند مخاطب اندیشمند و فرهیخته ولی اگر فیلم از آن فرد هم فکر آنها نباشد می گویند فیلم عوام پسند است و مردم ساده پسندند.


اگر در مطالب و ابراز نظرشان توهین و فحش باشد می گویند آزادی بیان است ولی اگر چواب بدهی می گویند هوچیگری و نقد ناپذیری.


اگر سوال کنند اسمش آزادی اندیشه است ولی اگر سوال کنی می گویند تفتیش عقاید است.


اگر سطل آشغال آتش و بانک و اتوبوس آتش بزنند اسمش اعتراض مدنی است ولی اگر در برابرشان اعتراض کنی چماقدار و خشونت طلب می نامندت.


در یک کلام حوزه سیاست و فرهنگ و مدیریت فقط باید در انحصار آنها باشد و از منظر آنها مخالف خوب مخالف مرده است .


انگار غربی ها هم این منش را دارند نمی دانم کدام یک از هم آموخته اند. القاعده خوب القاعده ای است که شیعه بکشد القائده بد القائده ای است که انسان غربی را بکشد. دیکتاتور خوب دیکتاتوری است که در بحرین شیعه بکشد.


آری این چنین است برادر!


اگر کسانی که در هردوره پیروزی رقیب را به این آسانی می پذیرند و به جای سطل اشغال آتش زدن پیام تبریک برای مخالف خود می فرستند روشنفکر نیستند توصیه می کنم به این منش خود افتخار کنند ولو اینکه همیشه از نظر اصلاح طلبان و روشنفکر نمایان متهم باشند.


به هر حال امیدوارم مدعیان روشنفکری و دموکراسی آداب برد و باخت را در همه حوزه ها ی فرهنگی و سیاسی یاد بگیرند. و انتخاباتشان مثل جشنواره سینمایی شان نباشد

تنها چیزی که در جواب تو میتونم بگم اینه که غرور شیطان بخاطر غرورش زمین خورد

من:spn 1392/03/28 ساعت 11:34 ب.ظ

وقتی دشمن پیدا میکنی بفهم که داری پیشرفت میکنی.

من:اسدیان 1392/03/28 ساعت 11:41 ب.ظ

اینکه دو رو بازی در نمی یارید وصادقانه حرفتون رو میزنید قابل تحسین است ولی با اینجور تفکر خودت تو زندگی ناامیدخواهی شد وهمه چیز رو به دید بد خواهی دید یا نه اینکه در آخر دچار خود خواهی میشوید.با احسا نمنی شود زندگی کرد نباید حرف های آدم های ناامید از نظام وانقلاب وحتی زندگی راگفت.باید+اندیش بود.اصلا یکی از ویژیگی های آدم های عاقل که ازوجودشان لذت میبری همین +اندیش بودن است همیشه حرف های امیدوارانه میزنند

من:مدیریت سایت 1392/03/28 ساعت 11:46 ب.ظ

وقتی شما مطلبی را میزنید یا بحثی پیش میادکه شبه های زیادی مطرح میشودمسول هستید که جواب شبهات را هم بدبد.اگر شما باعث مطرح شدن شبه ای شوید که به آن جواب داده نشود روز قیامت مسول خواهی بود

!! 1392/03/28 ساعت 11:56 ب.ظ

ماهم خداروقبول داریم هم امامارو.البته نیازی نمیبینم به کسی مثل شماتوضىح بدم که آدم عادی(البته خوشبینانه)واسه خودتون بزرگش میکنید.
ولایت فقیه جای خودش ولی با رهبری انسانی عادل وپاک.نه باحاکمیت شخصی....
به هرحال شمابه وفاداری رهبرتون ادامه بدیدمابی خداهاهم زندگی خودمون میکنیم...
آخرش همه چی معلوم میشه...

$ 1392/03/29 ساعت 12:12 ق.ظ

ﺑﻪ ﺑﻌــــــــــــــﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ: ﺍﮔﻪ ﺣﺲ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺯﯾــــﺎﺩﯼ "ﺑــﺎﺭﺗــﻪ" ﻭﺍﺳﺖ "ﮔـــــﺎﺭﯼ" ﺑﮕﯿﺮﻡ.

M.Asadian 1392/03/29 ساعت 02:07 ب.ظ

بی خیاله همههههههههههه خودمونو عشقه باباااااااااا

من:عفت مرعشی همسر هاشمی 1392/03/29 ساعت 02:07 ب.ظ

آقای کدیور چرا نظرات منو همشو تایید نمیکنی؟مگر مدعی آزادی بیان نیستید.پس چرا سانسور میکنید؟اگر بحث اشخاص هست٫چه شخصی بزرگتر از رهبری هست که بهش تهمت میزنند وشما تایید میکنید ولی نظرات منو تایید نمی کنید.

دوست گرامی بنده در کمال بی طرفی سعی کردم تمام نظرات رو تایید کنم اما تا اونجا که به کسی در نظرات به صورت مستقیم توهین نشده باشه. و یک چیز برای شما دوست گرامی برای شما و بخشی از آقایون متاسفم میدونستی حتی شیطان هم از تحمت زدن بدش می یاد دوست گرامی لطف کنید درباره کسی پیش قضاوتی نکنید و به او تحمت نزنید و نکته بعد اگر شما ولایت مدار حقیقی هستید مگر رهبر نگفتند تا زمانی که همه چیز در دادگاه علیه یک نفر ثابت نشده پشت سر او صحبت نکنید. و در آخر یک نظر شخصی به نظر من ولایت از جانب دوستانی که خودشون را معیار ولایت مداری دین داری و خدا پرستی می دانند ولی حتی قادر به کنترل اخلاق خود نیستند و آبروی مردم را علاوه بر گفتار در نوشتار نیز می برند بیشترین ضربه ها رو خورده چون همین رفتار ها و رفتارهای مشابه هست که سبب ریزش در جوانان میشه. با امید توفیق و پیروزی تک تک ایرانیان عزیز با هر سلیقه و شکل تفکری.

من:خود من 1392/03/29 ساعت 02:09 ب.ظ

تاییدکنید مدعی آزادی بیان(دیکتاتور روشن فکری)

M.Asadian 1392/03/29 ساعت 02:15 ب.ظ

در ضمن اونایی که میگید 4سال پیش رای ما رو خوردن!!!!تقصیری هم ندارید منم وقتی استقلال میبازه از زورم میگم داور و خریده بودن لوووووووووووول

1392 1392/03/29 ساعت 09:07 ب.ظ

"من" جان یه کم آرومتر.پاسخ آقای کدیور کامل بود.شما اگه ولایتمدار واقعی هستی یه کم با آرامش برخورد کن تا من و جوونایی مانند من که به رهبری اعتقادی نداریم کمی درموردش فکرکنیم.مااگه چیزی میگیم ادعایی نداریم ولی شمایی که ادعای با خدا بودن و چه میدونم ولایتمداری داری.پس با آرامش ودلیل بیا جلو نه با اعصاب خوردی.اگه اینجوره با ما هیج فرقی نداری فقط تفکراتمون فرق میکن و در عمل هیچ....برام خنده دار که فک میکنید با ایمونتر وخداشناستر شما تو دنیا کسی نیست و بعدش....

آقای کدیور:
انتسابات 88 شک نکن تقلب شد
اینکه خامنه ای با این بازی جدیدش حداقل 4 سال دیگه واسه خودش مشروعیت بیاره
من برات 44 تا دلیل میارم که تقلب شده..
هیچ دلیل قانونی واسه تایید عدم تقلب وجود نداره
نمیشه،سر چادر چاقچور ناموس مردم رو تو خیابون میزدن، :
حکم کدوم در دادگاه مشخص شده که شما اینها را تایید میکنید ولی گفته هایی را که عفت مرعشی زده رو میگید باید مشخص بشه بعد تایید کنید.درمورد قسمت دیگه ای از حرفات هم جوانی که بخواد بارفتار امثال من ریزش کنه نشانگر این است که فقط به سطح دین دست پیداکرده که باهر بادی به جهت های مختلفی حرکت خواهد کرد

یاد بگیریم به نظرات هم احترام بگذاریم .چون بدون این احترام هممون به دیکتاتورهایی تبدیل می شویم که فقط فکر می کنیم نظر خودمون درست هست از طرفی این توجیح درست نیست که همه تقصیرات را برسر اون جوان خالی کرد که دینش سطحی است باز هم قضاوت نکنیم و خود را معیار دینداری قرار ندهیم فقط خداست که حق قضاوت دارد.

من:به تو مسول 1392/03/29 ساعت 09:56 ب.ظ

اگر فکر میکنی که من مقصرم خواستی ببخش.ولی به رفتار خودت به عنوان یک مسول نگاه کن به رهبرت توهین میشه چیزی نگفتی٫به نظامت توهین شد چیزی نگفتی٫شبهاتی مطرح شد با این مطلب شما باز هم بی تفاوت بودید وسکوت کردید تا اینکه من به خود شما گیر دادم خود شماراهدف قرار دادم دیدم سکوت را شکستیید.خود رادیدی ولی چشمتان رابر خیلی ازچیزها بسته بودید.من فقط میخواستم به گفته ی حسن جون با صدای رسا بگم که همه بشنون.

دوست عزیز من فقط به عقاید دیگران احترام گذاشتم و نظراتشون را تایید کردم تا من را به سانسور و عدم احترام به عقاید دیگران متهم نکنند.اما باز سعی کنیم به نظرات هم احترام بگذاریم چون این عدم تحمل یکدیگر در نهایت منجر به تقیسم مردم ایران به خودی و غیر خودی میشه و این همون چیزی هست که دشمنان مردم می خواهند یعنی عدم اتحاد ملی ما همه ایرانی هستیم بدون این تفاوت عقاید اگر دوست داریم خودی و غیر خودی کنیم باید هر گروهی که در قدرت باشه نصف جمعیت را بیرون کنه. در نهایت یک نصیحت به شما رهبر گفتند در این انتخابات هر کسی حتی اگر نظام را هم قبول ندارد در انتخابات شرکت کند برای اتحاد ملی حالا شما دوستان مخالف آقای روحانی اگر کاندیداتون رای نیاورده لطف کنید به رهبر احترام بگذارید و در زمین دشمن بازی نکنید چون اونا هدفشون خودی وغیر خودی کردن جامعه است با تشکر از انتقاداتتون.

من:دوستدارآقای روحانی 1392/03/29 ساعت 11:11 ب.ظ

من اصول گرا وطرفدار آقای روحانی ونظام ورهبری هستم ونگفتم که شما بی دین هستید٫ومن معیار وحقم٫نه همهی من ها مشکل دارن وباید تبدیل به مابشوند.من فقط حرفم اینه که نباید ما نسبت به شبهات بی تفاوت بود.وسکوت کرد.

امشب آخرین پیام من خواهد بود٫چون از فردا میرم مسافرت ودسترسی به اینترنت ندارم.در غیاب من قضاوت با خودتون وهرچی خواستید بگید.درود بر آزادی بیان.درود بر حسن کلیدساز٫درود بر مردم٫درود بر رهبری٫درود بر شماها و...
ولی تو مسول سایت بیشتر حواست باشه!

من به گفته خودتون مسول احترام به نظرات بازدید کننده ها هم هستم و سعی می کنم با عدالت به نظراتشون . عقایدشون احترام بگذارم با آرزوی موفقیت برای همه مردم ایران از جمله جوانان دلسوز.

من:به ۱۳۹۲ 1392/03/29 ساعت 11:33 ب.ظ

دلم نیومد به تو جواب ندم.این سیاستی که مطرح میکنی شفاف نیست و به درد نمی خوره.شفاف ویک رو حرفت روبزن.
شما اگه ولایتمدار واقعی هستی:من که نیستم مطمعنم که نیستم.چون ولایت مداری اولین مرحله اش مطیع کامل رهبری بودن هست که نیستم وبیشتر مطیع نفس خودمم.
اگه اینجوره با ما هیج فرقی نداری:داری اعتراف میکنی که مشکل داری پس به همین اعتراف خودت پایبند باش تا بتونی حلش کنی.
با آرامش ودلیل بیا جلو نه با اعصاب خوردی:گفتم که حسن جون میگه باید با صدای رسا حرف زد.آقای کدیور نظرات منو تایید نمی کرد من مجبور شدم با اون لحن صحبت کنم.با این تکنیک هم نظرات من از این به بعد تایید میشه وهم حسن جون رئیس جمهورشد.
صفحه ی دل اگر صاف باشد هر چرگی که بر آن بنشیند سریع میتوان پاکش کرد.

من: 1392/03/29 ساعت 11:48 ب.ظ

من با این جمله ی شما مشکل داشتم (دوست گرامی بنده در کمال بی طرفی سعی کردم تمام نظرات رو تایید کنم اما تا اونجا که به کسی در نظرات به صورت مستقیم توهین نشده باشه)که میگید توهین نشه
ولی مطب من که مستند هم هست فیلمش رو حتی اگر تواینترنت سرچ کنی یا اخبار ماهوار ها رو تا قبل از انتخابات چک میکردی وجود دارد)تایید نمی کنید ومیگید توهین میشه؟
ولی در صحبت های افراد توهین شد شما چیزی نگفتید.
وگرنه من غلط کنم بخوام به کسی توهیت کنم و بگم من با ایمانم وشما بی ایمان.( اینو یادم رفت به ۱۳۹۲ بگم:
انسان آن چیزی را که به دیگران میگوید در واقع تصویری هست از درون خودش:آراشمی
پس دوست عزیز ویژیگی های خودت را به دیگران نسبت نده.این فکر تو وعمل تواست که داری بهش می خندی نه من)

دوست گرامی از شما خواهش می کنم به نظرات سایر بازدیدکننده ها هم احترام بگذارید بالاخره هر کس عقیدهایی دارد و او را نمی شود برای عقایدش تفتیش کرد و سعی کرد که او را با معیار های خودی (اگر چه فقط خدا می داند این معیارها درست است یانه)سنجید و قضاوت کرد خوب است همه ما جوانان بدونیم که همیشه در مباحثه باید برای نظر دیگری احترام قاعل بود چون در غیر این صورت این مباحثه برای طرفین هیچ صودی ندارد و فقط باعث افزایش اختلافات بین عقاید دو طرف میشود.

1392 1392/03/30 ساعت 12:38 ق.ظ

من" جان اولا: نه اینکه تاحالا به کسی جواب ندادی.
دوما:چه سیاستی؟خودت میفهمی چی میگی دقیقا؟ما جماعت بی خداها حرفمون رک میزنیم.شبیه شما دورو نیستیم.از این رک تر میخوای.با اینکه میدونیم این حکومت کافیه توش رک حرف بزنی اون موقست که یه ستاره بذارن رو شونت و دبرو که رفتی.......ولی بازم ما رکیم.....
سوما:اگه مطیع اون کسی که بهش اعتقاد داری نیستی پس بهتر درموردش چیزی نگی.
چهارما:که خنده دارترین جملت والبته برداشتت بود.وقتی میگم با ما هیچ فرقی نداری از دید تنگ نظرانه خودت منظورم مجیددلبندم.شبیه خدا نشناس و کافر....ای خدا....حالا فرض میگیریم تو اصلا اینو نفهمیدی بی خیال...
پنجما:بابا صفحه دل پاک....نفهمیدیم چی شد؟صفحه دل پاکی؟مطیع نفسی؟مطیع رهبری؟....
ولی بازم بی خیالت.....

مطلقا بدانید 1392/03/30 ساعت 04:08 ب.ظ

حکومت و یا دولت اسلامی، نخست، در مدینه توسط پیامبر اسلام(ص) بر مبنای قرآن و مشورت بااصحاب پی نهاده شد؛ودرمسیرخلافت تداوم یافت. و بعد از نیم قرن معاویه بن ابی سفیان آن را از نبوت، امامت و خلافت به سلطنت موروثی تبدیل کرد. معاویه در سال ۴۱ هـ حکومت پادشاهی خود را، بطورآشکارا، در برابر اسلام نبوت وخلافت قرار داد، و فاصله حکومت او با خلفای پیشین، بویژه دولت شهر مدینه، همان فاصله جاهلیت مدرن با اسلام پیامبر بود. خطوطی که در شام ترسیم شد، در تبار امویان و عباسیان وحاکمان پس ازآن تداوم یافت.ا زآن پس خلفا، ملوک و امیرالمومنین هایی در پوشش اسلام و دین،بامنش وروش پادشاهی بر مسلمین حکم رانی کردند و هر نوع جفا و جنایتی را، تحت پوشش حفظ بیضه اسلام، بر مسلمین روا می داشتند. اوج این تراژدی جور و جنایت با گذشت حدود نیم قرن پس از مرگ پیامبر،‌در کربلا نمایان گشت که جوهره سلطنت موروثی وحکومت مطلقه را نشان می داد

ایران من 1392/03/30 ساعت 05:29 ب.ظ

همه ما چه اصلاح طلب و چه اصول گرا همه ایران رو دوست داریم و فقط میخواهیم کشورمان پیشرفت کند .ما باید یاد بگیریم که به عقاید هم احترام بگذاریم چون اگر همگی هم عقیده باشیم پیشرفتی حاصل نمیشود و باید کسی باشد که همیشه نقد کند همان طور که باید کسی باشد که تایید کند البته این تایید نباد به خاطر تملق باشد........ امید وارم که اقای روحانی به وعده هاشون عمل کنن

.... 1392/04/01 ساعت 12:57 ب.ظ

سللام خدمت هم کلاسی هام.
من مشارکت 72.7درصدی مردم را در انتخابات تبریک میگم.مشارکتی که دموکراسی واقعی اسلامی را چه زیبا نمایان کرد.مشارکتی که فرهنگ مدرنیته ولیبرال غرب را به زانو دراورد وبار دیگر نشان داد که ایران وایرانی متافوت اند با بقیهی مردم جهان وثابت کرد که با هم اختلاف سلیقه داریم ولی نمی گذاریم کسی دیگر برامون تصمیم بگره واجازه نخواهیم داد هیچ بیگانه ای بخواد برا ما خط ونشون بکشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد