طرح بزرگ ختم قرآن دانشکده های علوم پزشکی

دوستانی که تمایل دارن در طرح ختم قرآن دانشکده های علوم پزشکی شرکت کنن میتونن به آدرس زیر مراجعه کنن
http://quran-ums.mihanblog.com/

نظرات 3 + ارسال نظر

با سلام و عرض ادب محضر مدیر وبلاگ دانشجویان پزکی ورودی 90
موسسه فرهنگی انتشاراتی زیست پو برای اولین بار در سطح کشور شروع به برگزاری آزمون های علوم پایه نموده است لطفا جهت آگاهی از زمان و نحوه برگزاری و دیگر اطلاعات آزمون ها به آدرس زیر مراجعه فرمائید:
medicalquiz.blogfa.com
لازم به ذکر است که سایت موسسه در حال آماده سازی می باشد که به محض آماده شدن اطلاع رسانی خواهد شد
اطلاعات تکمیلی مورد نیاز متعاقبا در وبلاگ مدیکال کوئیز قرار داده خواهد شد
لطفا اطلاع رسانی نمائید که به طور میانگین چند نفر از همکلاسیهایتان در این آزمون شرکت خواهند نمود
خواهشا مطالبی را که در وبلاگ مدیکل کوئیز قرار داده شده را بررسی نموده و موارد مهم آن را در وبلاگتان قرار دهید.

با تشکر
مدیریت موسسه فرهنگی-آموزشی زیست پو

آخوند دندون پزشکیان پور 1392/07/02 ساعت 10:02 ق.ظ

وبلاگ دندون پزشکی واحد حوزه علمیه قم

negar 1392/07/11 ساعت 11:43 ق.ظ http://r

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد